teisipäev, 13. detsember 2011

Beacause F**K you that's why!

Alustan seekord siis arvestusnädala kirjeldamisega. Algus on olnud võrdemisi hea. Inka möödus ilmselt eriti edukalt põhjustel, millest ma siin pikemalt rääkima ei hakka. Vene keelega on selline lugu, et on täitsa võimalik, et ma pigistan sellest arvestusest kolmekese välja. See oli juba piisavalt hull, et ma seda ühe korra tegema pidin, teist korda ma enam seda läbi elada ei taha.
Homme ootab mida ees täiesti vaba päev, mille plaanin kulutada erinevatele füüsist arendavatele tegevustele. Alustades hommikuse uisutamisega ja lõpetades väikese batuudiga. Siinkohal kutsun kõiki üles minuga ühinema. Kui vaja täpsemalt infot, siis võtke minuga ühendust.

Tuli ka kutse Red Hot Chilli Peppersi kontserdile. Peab mainima, et ma pole suur fänn, aga see muusika meeldib mulle sellegipoolest. Asja negatiivne külg on see, et pilet on 50€. Oleks nii 30€, poleks asjas üldse küsimust - oleks kindel minek, aga eks peab uurima, et kui saab suurema seltskonna kokku, võiks ju täitsa minna. Seega, kui on inimesi, kes oleks asjast huvitatud, võiksime hakata vaikselt midagi korraldama.

Jõmm edeneb ka jõudsalt ja selle koha pealt pole midagi ette heita. Muskel kasvab ja sellega ühes kasvab ego. Valk ja kreatiin hakkavad ka varsti lõppema, aga praeguseks veel piisab.

Sünnipäevani on jäänud vaid ühekohaline arv päevi, mis tähendab, et ma olen juba peaaegu 18. Ootan seda hetke juba suure ärevusega, sest see tähendaks, et ma saan õiguse hääletada. Saan ka muid õigusi, mis pole praegu väga olulised. Varem oli plaan 18 saades magada bussiepeatuses, aga see sai õnnetuse näol juba suvel teoks. Nüüd ei olegi mingit kindlat sihti silme ees.
Kätekõverdused on siiani saanud kõige rohkem hääli, mis tähendab, et ma juba eile alustasin nendega. Plaan on jätkata nendega kuni sünnipäevani. Kuklale kasvatan samuti juukseid üha intensiivsemalt. Lasin ka õel juukseid vähe pügada. See katse oli juba palju edukam ja ma ei pea peeglisse vaadates värisema. Siiski, pean mainima, et on üsnagi jube hetk, kui juuksur, hoides käes lõikusmasinat, järsku hüüatab OIH! See võttis küll südamealt vähe õõnsaks, aga muidu olen lõpptulemusega väga rahul.

Praegu kuulan siis Red Hot Chilli Peppersit, et ennast vähe nende loominguga kurssi jälle viia. Siiani on kõige parema mulje jätnud samad laulud, mis mulle juba varem meeldisid:
Dani California
Californication
Snow(Hey Oh)
Tell Me Baby 
Otherside

Soovitan neid ka teistele.

Tean, et oli plaanis siin täna hoopis teistel teemadel arutleda, aga kuna ma vähe viivitasin selle kirjutamisega, siis läksid need muud teemad mult juba peast minema. Seega peate rahulduma selle praeguse kirjatükiga.

DFTBA

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar