kolmapäev, 7. detsember 2011

tehtud'

Sain nüüd lõpuks autokooli teooria tehtud. 60-st küsimusest vastasin valesti ühele küsimusele, mis tähendab, et ma tean nüüd liiklusteooriat läbi ja lõhki. Eksamisõidule sain aja 16ndaks. Ainus aeg, mis oli vaba oli 9:15, mis tähendab, et peale sõitu jääb mul aega umbes 15minutit, et leida tee matemaatika arvestusele. Siiski, ma pole mures, sest tänane päev oli üks suur õnnestumiste jada(kui üks eesti keele kolm välja arvata).

Sain vene keele jutustamise 5-. See tuli mulle üllatusena, sest ma polnud selleks eriti midagi õppinud ja seega tuli improvoor. Jutt oli pmst nagu "ood Treffnerile", mis ilmselt läks õpetajale hästi peale. Olin ka sunnitud Ljubofile tunnistama, et ma tegelikult ei soovi saada loomaarstiks. Sellegipoolest, jäi minu vene keskmine hinne 3.9 peale, mille üle ma olen ääretult uhke, sest see tähendab, et ma saan kirjalikus arvestuses juurde 4 punkti, mis on punkti võrra rohkem kui ma oodata julgesin. Kuid siiski pean ma töös teenima vähemalt tubli 41 punkti, mis tähendab, et midagi peab siiski õppima. 

Viimased nädalad on möödunud jube kiirelt ja pole eriti mingit vaba aega olnud, aga nüüd on tulemas arvestuste nädal, vaheaeg ja ka minu supersweet 18 on 15 päeva kaugusel. Kätekõverdused ikka eriti ei edene, aga rööbaspuud eilses kehalises õnnestusid, mis tähendab, et minu Treffeneri ajaloo esimene perioodi 5+ on tulekul. Ise arvan muidugi seda, et olen väärt kuut miinust, aga ega sinna midagi parata ei ole.

Keemia arvestusest plaanin ära saada, hoolimata sellest, et homme ootab mind ees tunnikontroll, milles mul pole õrna aimugi kuidas homofoobseid propeeniseid ja etanaale omavahel reageerima panna. Siiski lähen selle peale välja, et eks kuidagi kobistab ära.

Polegi viimasel ajal olnud palju, millest kirjutada, sest keegi pole minu peale urisenud, mind pole varitsetud ja rünnatud, ega isegi kergelt ähvardatud.seega on kätte jõudnud need rahulikumad ajad, mis tähendavad, et ka minu siinseid postitusi jääb vähemaks. Mulle see küll ei meeldi, aga ma ei viitsi siia ka mingit suvalist sitta ka kirjutada. Ma ikka kirjutan siia sellist erilist ja korralikult läbi mõeldud sitta.

Koolis oli ka mingi karjääri test vms, mis pidi näitama, et kelleks on sul mõtet saada. Minu tulemused näitasid, et minust saab kunstiliste kalduvustega teadlasest BOSS. Minule see amet täitsa istuks. Avaldati ka arvamust, et ma peaksin pühenduma rohkem kirjutamisele ja vb looma mingi raamatu, aga ma arvan, et tulemus oleks nii kohutav, et keegi ei julgeks selle raamatu pealkirja isegi sosistada. Üldiselt ma olen ka ise seda kirjaniku karjääri kaalunud, aga kuna mul pole õrna aimugi kuidas ja millest kirjutada, jään ma ilmselt oma liistude juurde ja libistan oma teksti siia tagasihoidlikule veebilehele.

Pole vaja muretseda, et ma kuhugi ära kaon, isegi siis, kui minust siin pikemat aega midagi kuulda pole(minu jaoks on juba 3 päeva üüratult pikk aeg), sest nagu ma olen siin juba korduvalt maininud, ma jätkan oma lugudega.

Vahepeal mainin ära ka selle, et olen sügavalt pettunud Rimis. Pood, mida ma pidasin suurepäraseks, on mind nüüd alt vedanud. Tahtsin ükspäev piima osta ja SEAL POLNUD TILKAGI PIIMA!!! Tõsi, seal oli mingit kollase pakiga piimamoodi vedelikku, aga seda ma ei julgenud isegi vaadata kartuses, et saan sealt mingi pisiku külge. Veel oli seal 1 liiter(ainult 1 ja viimane pakk) 0.05%-list piima, mis on nagu vesi, aga valge. Seega inimesed, kui teil on vaja piima, ärge jumala pärast minge rimisse ja olgu see meie suur ja kuri salaplaan Rimi piimatööstus põhja lasta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar