neljapäev, 8. detsember 2011

Ei olnud täna plaanis kirjutada,

aga ma lihtsalt ei suuda oma emotsioone kontrollida. 
Käisin korra Facebookis ja avastasin, et mind on jälle mingitele üritustele kutsutud. Inimesed, palun saage aru, et ma tõesti ei soovi neljapäeva õhtul kuskile Põlvasse mingid garaazibändi kuulama minna. Ärge kutsuge mind ka kuhugi, kui te mind ei tea. Mind lisavad inimesed, keda ma isegi näinud pole ja küsimusele "tean ma sind?" vastavad nad umbes "otseselt kohtunud pole, aga olen sind näinud vms". Kui sa ei tea kes ma olen, siis miks sa tahad internetis minu sõber olla? Mind ei huvita see, et sa oled mind näinud. Kui sa pole ennast tutvustanud või ma pole sinust varem midagi kuulnud, sa minu sõber olla ei saa.
Ühtlasi on sellised suvakad just need, kes minu seina oma mõttetute, kuskilt kopeeritud piltide ja anekdootidega koormavad. Raisad kutsuvad mind Farmville jms mängima. Nahhui sa kutsud mind mängima, kui sa ei tea kes ma olen ! Ma põhimõtte pärast juba ei mängi FBs midagi. Üleüldse tegelen selle gaminguga võrdlemisi vähe(väljaspool informaatikatundi). Olen juba nii mõnelegi inimesele mingi väikese maagia peale pannud, et ma ei näe enam seda, mis nad kirjutavad, sest muidu ei jääks minu seinale ruumi asjadele, mis tegelikult ka mind puudutavad.
Seega, kui sa ei tea kes ma olen, ära lisa mind sõbraks, ma ei võta seda kutset vastu. Kui tahad minu sõber olla, soovitan alustada väikesest vestlusest. Nii, kui ma sind juba tean, võin teha mööndusi ja sinu sõber olla.

Mainin ka seda, et kui(te olete aru kaotanud ja) osalete mingil FB loosimisel, siis ärge palun kutsuge ka mind sinna osalema(siis võite, kui tõesti tahate, et ma attendiksin),aga mingil suvaka iPhone loosimisega ärge hakake vaeva nägema. TE EI VÕIDA NAGUNII! Te olete niigi koledad ja rõvedad pubekad, et palun tehke endale teene ja näidake, et te saate aru, et tegemist on pettusega. Sest iga kuradi kord, kui ma näen, et keegi minu "sõpradest" osaleb mingil "100000000 esimses saavad mingit sitta" läheb mul kops üle maksa(nagu suurest vihast tingituna otseses mõttes üle maksa) ja ma tahaks kellegi peale karjuda. Kui te olete idioodid, siis te ei pea seda nii avalikult eksponeerima. Palun hoidke see pigem enda teada(näete targemad välja) ja lihtsalt võib-olla ei hakkagi kogu maailm teid vihkama.

Kui sa seda lugedes ei tunne ennast puudutatuna, siis anna andeks, et tekitasin sinus minu vastu negatiivseid tundeid. Kui aga on sul tunne, et ma kirjeldasin just SIND väga täpselt, siis tea, et ma vihkan sind iga rakukesega oma kehas.

Ja selle rõõmsa mõttega ma lõpetangi selle tänase (võrdlemisi) kurja kirja. Olge ikka tublid edasi ja ärge laske pead norgu jms.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar