laupäev, 3. detsember 2011

Homme on tänane juba eile.

Pealkirja mõtles välja Kevin. Minu arvates on tegemist lausega, mis on ajatu ja millest võib saada suur hitt. Igatahes, kui keegi soovib seda kasutada, siis pöörduge Kevini juurde ja ma olen kindel, et,väikese tasu eest, on ta nõus teile loa andma.

Neljapäeval toimus balli peremehe ja -naise konkurss, mida ma attendisin. Ei saa jätta oma kommentaare selle kohta endale. Kallis e-klass, palun andke mulle andeks, kui ma nüüd kellegi ideed maha teen, aga ma räägin nii, nagu mina ja inimesed minu ümber asju  nägid.
Algatuseks mainin ära, et oli suur viga võtta igast klassist 2 paari ja lasta neil kõigil mingi etendus teha. Arvestades seda, et peaaegu igal paaril oli võetud teemaks Titanicu sisukokkuvõte, EI OLNUD eriti huvitav ühte ja sama asja korduvalt üle vaadata. Korraldajad oleksid võinud anda klassidele alguses teemad kätte, et ei tekiks seda jama, et me peaksime vaatama ühte asja mitu, mitu, mitu, mitu korda. Suur aplaus muidugi nendele, kes otsustasid teha midagi, mis erines teistest. Muidugi mängib siin ka rolli see, kui hästi nad sellega hakkama said, sest isegi siis, kui on ääretult hea idee, ei tule asjast midagi välja, kui näitlejad on kehvad. 
Aga muidu oli üritus üsnagi hästi korraldatud, seega suur aplaus e-klassile. Siiski pean ütlema, et balli teema "Titanic" oli minu arvates täiesti vale valik. Tõsi, et Titanic oli suur ja uhke laev, aga peab mõtlema ka sellele, et seal sai surma mitmeid sadu inimesi. Pole eriti viisakas(kasutan seda sõna parema puudumisel) teha näidendeid, kus näidatakse inimeste uppumist selleks, et inimesed selle üle naeraksid. Samahästi võiks järgmise balli teemaks olla 9/11, sest need olid ju väga kenad tornid, hoolimata sellest, et nendes hukkus hulgaliselt inimesi.
Loodan, et tegin oma seisukoha selgeks.

Nüüd jätkame vähe rõõmsamatel teemadel ja alustuseks mainin, et 

"Ei noo jep pärast MSNNIS sain Mannuga asja ühele poole (Y) Ei noo ajasin juttu siis tema ja Keiriga. Ega noo Happy teemat vist eriti ei olnud. :D Ei noo korra isegi Kristinaga rääkisin. :D"

on tagasi. Selgus, et kutt oli lihtsalt oma blogi aadressi ära muutnud ja seega meid kõiki üle kavaldanud, aga kasutades oma uurijaoskusi, õnnestus mul, kasutades ääretult keerulisi spioonivõtteid(ma küsisin tema enda käest, et mis ta blogi uus aadress on), saada ligipääs ta blogisse. Et kui keegi soovib aadressi, siis olge lahked ja küsige, aga nagu enne, ma seda siia üles ei pane.

Eile avastasin ühe ääretult jubeda jutu. Tegemist on mingi hiina/jaapani vms autoriga. Ma ei soovita seda neile, kes võivad suurest hirmust saada südameataki vms ja neile, kes on allergilised sitaseente vastu. Muidu aga nautige:

Hääletus on otsustanud, et ma peaksin tegema kätekõverdusi. No ma proovisin ja tegin kokku neid umbes kuus. Rohkem ma ei kannatanud, sest minu vasakusse õlga lõi sisse üüratu valu, mis mind mõnevõrra tagasi hoidis.
Seega liikusin edasi järgmise ülesande juure, milleks oli juuste kasvatamine. Võin käsi südamel öelda, et olen sellega igal vabal hetkel tegelenud ja vahel olen isegi korraks tunnist lahkunud, et oma juukseid kasvatada. Luban, et tegelen soengu taastamisega päevad ja ööd ja ei lõpeta enne, kui sellest on järel vaid halb mälestus.

DFTBA

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar