teisipäev, 29. november 2011

Vägistades diagrammi...

Viimasel paaril päeval on läinud kogu ärkveloldud aeg liiklusteooria õppimisele. Peab muidugi tõdema, et seda ärkveloldud aega pole palju olnud. See ilm juba lihtsalt toob une peale ja siis kolistab õues ja ei lase magama jääda, muutes mind veel unisemaks. Igatahes on nüüdseks mul liiklusteooria õpik läbi lahendatud. Kõik 960 küsimust ja vead üle vaadatud, et ma arvan, et ma olen valmis. Autokoolis ootab mind ees 60 küsimust, millest valesid vastuseid võib olla täpselt neli. ARKis on 30-st küsimusest lubatud eksida viiel korral, seega sinna ma lähen mütsiga lööma...
See õppimine igatahes hakkab mind vaikselt hulluks ajama, sest igal pool näen ma nüüd 0 ja +.(vastusevariandid testides). Loodan, et see asi saab kiirelt ühelepoole ja ma saan oma eluga edasi liikuda.
Point on see, et mul on vaja sünnipäevaks load kätte saada ja sünipäev on umbes 22 päeva kaugusel...

Ja täna lõpetangi selle lühikese kirjutise, sest mul on käel külm ja ma olen seda siin juba 20minutit kirjutanud, mis tähendab, et minu kirjutamise kiirus on umbes 2 sõna minutis, mis mind ei rahulda ja sega ma ei jätka kirjutamist, kui ma ei suuda oma tavalist kirjutamise taset säilitada.

Head neljapäeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar