esmaspäev, 14. november 2011

Andke andeks, aga ma lihtsalt ei suuda...

...vastu panna kiusatusele veel(ja seekord natukene lähemalt) kirjutada selle 12-aastase blogist.
Alustan seekord vabandusega(mis pole minu pikas blogimiskarjääris esimene). Selgus, et see 12-aastane on hoopis 2 aastat vanem kui ma arvasin. Neile, kes arvutada ei suuda, ütlen, et see maagiline number on 14. Seega minu suured vabandused sellele inimesele. Ma tõesti ei tahtnud teda oma kirjutisega pahandada, aga kahjuks nii ta läks. Seega ainus loogiline asi mida teha, on minu arvates teda edasi pahandada, sest mis kahju see mulle ikka enam teha saab...

Minu arvates on selle blogi lugemine ääretult huvitav. Mitte selles mõttes, et tema kirjutatu oleks põnev või kaashaarav, aga minu arvates on igati huvitav proovida leida mõtet tekstis, mis näeb välja, nagu oleks selle kirjutanud pime inimene, kellel pole õrna aimugi kuidas tähed klaviatuuril paiknevad. Terve see blogi on minu arvates kirjutatud koodis. Niikaua, kuni sa ei ole veel suutnud seda koodi lahti murda on see huvitav, aga kohe, kui sa hakkad vaikselt aru saama, millest sinna on kirjutatud, kaob kõik see salapära. Siis äkki avastad, et mis kuradi p***a ma siin loen.

Kahjuks ma ei lisa selle blogi linki, et te kõik saaksite vähe naerda, aga kui te minult ilusti küsite, võin ma selle teile anda. Selline meistriteos ei peaks jääma kuhugi unustusse, kus teda keegi ei loe. Avastasin, et see teeb minu tuju palju paremaks, kui ma loen sellist nonsensi ja mõtlen salaja endamisi, et ma olen temast palju parem inimene. Muidugi ma teda isiklikult ei tea, aga tundub selline huvitav sell. See-eest teab teda minu sõbra sõber, või arvestades hiljutisi sündmusi, minu sõbra endine sõber.

Peale seda, kui ta avastas, et ma olen oma blogis teda vähe maha teinud, võttis kutt ennast käsile ja leidis minu blogist tervelt 5 kirjaviga. Ma olin selle numbri väiksusest jahmunud. Ootasin, et see number on vähemalt 3-kohaline kui mitte suurem. Siiski, ma ei andesta seda. Mitte keegi ei või minu blogist kirjavigu otsida ja loota, et pääseb ilma karistuseta ! 

Seega ilma edasise arutluseta toon välja mõne lõigu tema blogist:

Ja edasi ss poodi korra ja klassi ja tglt klassi ees veitc möned ajasid juttu. I SAWED MANNU TOO!

Mind teeb murelikuks just see koht, kus ta väidab, et ta saagis Mannut ka. Kas võib olla tegemist mõne sarimõrvariga, kellele meeldibki inimesi saagida? Või on tegu lihtsa hooplemisega? (selle leidis SSS)

Kodus Tv oo seepi vaatan lahe juu :D Akseli pärast nägin lausa poolest tunnist kümme minutit vähem :S :D Okei ja ss arvuti ärakui mingi jama veel aga bye teile loege ikka.

Muidu üsnagi arusaadav, aga see viimane lause ajab mul pea täiesti krussi. Mitte ei saa aru, mida ta sellega öelda tahab.

Andre ja Sten loopisid üksteise pastakat. Verona ajas veitc juttu mönega. Elluga. Silts hellas Krissule veitc tunnis :D Ja pärast krissu vastu. Lotta-k öpis kaasa tubli laps.

Seda ma ei hakka kommenteerimagi välja arvatud see, et ma ütlen, et ma ei kommenteeri.

Ja olgu see järgmistele hoiatuseks. Kui keegi veel hakkab minu blogist kirjavigu otsima, teen ta siin, oma mängumaal, kus mina olen kuningas, täiesti maatasa.

1 kommentaar:

  1. "Kui keegi veel hakkab minu blogist kirjavigu otsima, teen ta siin, oma mängumaal, kus mina olen kuningas, täiesti maatasa."
    Me gusta!

    VastaKustuta