neljapäev, 17. november 2011

Neeger

Täna jääb mingi sissejuhatus siit ära, sest mul pole õrna aimugi, kuidas seda tänast kirjutist alustada.
Igatahes eile otsustasin, et ma ei ole võimeline õppima autokooli teooriaeksamiks ühe õhtuga, seega jätsin need testid kus seda ja teist ja läksin sõbra juurde. Tema tegi mind tuttavaks Skyrimiga, millest olen viimasel ajal väga palju head kuulnud. Igatahes on mul plaan nüüd See teooria teha järgmine nädal, aga eks näeb, kas ma selleks ajaks saan selle selgeks.

Nagu vb keegi juba teab(ilmselt ei tea) tuli hiljuti välja raamat nimega Inheritance, mis on neljas ja viimane osa Eragonile. Mul oli see juba tellitud ja täna matemaatika tunnis sain sõnumi, et minu pakk on kohal. Seega käisin lõunakas ja tõin ta ära ja on plaan täna selle raamatuga vähe tuttavamaks saada. Mulle isegi meeldib vahel lugeda, aga ainult siis, kui loetav raamat pole kohustuslik.

Pean täna veel oma kirjandi lõpuni kirjutama, mis pole minu jaoks just kõige meelsam ajaviide. Siiski, pean välja mõtlema, et kuidas ma põhjendan genotsiidi vajalikkust. Ma tean oma peas, miks see on vajalik, aga selle paberile kirjakeelde tõlkimisega läheb keeruliseks. Peaks veel mainima kuidagi viisakalt, et kõik neegrid ja aafriklased ja indialased, enamus ameeriklasi ja suur osa hiinlastest tuleks magama panna. Siis on veel küsimus, et kuidas seda teostada, sest see maagiline laipade arv on kuskil 5 miljardi ringis. Meie planeet suudab ära kannatada umbes 2 miljardit inimest, seega tundub loogiline, et tuleb kuskilt need 5 miljardit kärpida.

Nägin linnas neegrit (kirjutasin blodiga, et oleks ikka ekstra neeger). Oma peas ma mõrvasin teda korduvalt ja mõni kord ka eriti piinarikkalt, aga väljaspool minu pead ma lihtsalt vaatasin teda lootes, et mu pilk ta põlema süütab.

Ja ongi tänaseks kõik. Pole seda tuhinat peal, et siia pikalt ja laialt oma neegrivihkamisest ja muudest asjadest rääkida, aga kui mõnikord meeles on siis kindlasti räägin.

Siiralt,
Sinu Rassist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar