pühapäev, 13. november 2011

Keiri ja Mannuga poes...

Avastasin, et mul pole jällegi mitte midagi paremat teha, kui proovida siia mõni rida kirja saada. Viimastel päevadel olen ma blogimises üsnagi aktiivne olnud ja seega olen endaga ka üsnagi rahul. Viimase postitusega ma küll eriti rahul pole, aga kuna ma seda muuta ei viitsi, las ta jääb. Olen aus ja ütlen kohe ära, et ega siit midagi eriti huvitavat täna teada ei saa.

Hakkan vaikselt oma uue(ja huvitava) soenguga harjuma. Mulle täitsa meeldib see kergelt jahe tunne kuklas mis tekib, kui viibin õues ja kerge tuuleke puhub. Inimeste tagaiside on olnud väga erinev ja kohati on tekkinud tahtmine oma soengut muuta. Siiski ma neid triipe ühe ööga tagasi ei kasvata isegi siis, kui ma sööksin erinevaid aineid, mis stimuleerivad juuste kasvu. Kui keegi muidugi teab selliseid aineid, siis võtke vaevaks ja informeerige ka mind.

Homme ootab mind ees töö matas. Tegu on jälle mingite võrrandutega, mis tähenadb, et niikaua kuni Kiisel ei otsusta mingeid siiniuseid ja taaniuseid sisse panna, peaks olema kõik korras. See nädal tõotab tulla võrdlemisi kesine, mis tähendab, et tuleb arvestada vähemalt 2-3 tööga. Sellist jama eelmistel nädalatel polnud. Mainin ka ära, et eelmisel nädalal hindas Parisoo minu six-packi hindele 5+, et ma olen nüüd veel väheke enesekindlam teatud aspektides.

Avastasin ka ühe täitsa huvitava blogi, mida kirjutab umbes 12-aastane kutt. Ega sealt midagi huvitavat ei leia, aga pean tunnistama, et see on üsnagi paeluv lugemine. Aru saan ma umbes igast kolmandast sõnast. Loen seda teksti ja tundub, nagu oleks tegemist eesti keelega, aga see on selline eriline eesti keel, millest saavad ilmselt aru ainult need, kelle haridustase pole ületanud 5ndat klassi. Muidu respect kutile blogi eest, aga ta võiks proovida seal ajada vähe arusaadavamat teksti.
Lisasin väikese lõigu sealt, et oleks kõigile arusaadav, millest ma räägin:

Enne tunde keiri ja mannuga poes.
Essa tund inimese õpetus. Jep mingi grupitöö
 Vahetund polnud midagi. Teine tund Inka öps ajas mingi teksti ja ss muud midagi. Vahetund oli selline, et läksin inimese öpetuse ja krõpsud koolis:D Inimese õpetusest õpimise mingit teemat. Vahetunnis Ats ja Mairis veitc seal sille ja lotaga :D Keemia mingi tööd kaasa tegin ja pot ajas mminngit jama. Söögivahetund ja bussa. Bussas pani mannu hullu ja irnuda sai veitc.

Nagu aru saada, käis kutt enne kooli Keiri ja Mannuga poes, siis oli väikene grupitöö. Peale vahetundi ajas õpetaja neile mingit teksti. Siis olid krõpsud koolis(wtf?). Tuli vahetund, kus Ats ja Mairis seal veits Sille ja Lotaga. Keemias tegi blogi autor vist natukene tööd kaasa ja siis tuli mingi bussa, mis tundub olevat üsnagi naljakas.

Mina sain sellest vähemalt niimoodi aru. Huvitav, kas tema lugejad(need lugejad, kes pole mina) mõistavad seda kummalist keelt. Ma täitsa usun, et nad võivad olla sama segaduses kui mina ja lihtsalt ajada sarnast mulli vastu ja teha näo et nad kõik mõistavad üksteist.
Kas see võib olla see kauaoodatud tõendikillukene, mis näitab, et meie noorsugu(minust veel noorem sugu) on läinud halvale teele? Kui praegu käiakse enne tunde Keiri ja Mannuga poes, siis kas see võib sillutada teed enne kooli poe nurga juures suitsetamisele vms? Ja kuhu sealt edasi? Eks te mõele ise, sest ma ei oska seda teemat enam eriti edasi arendada.

Mul on autokooli lõpuni jäänud ainult üks sõidutund veel. Muidugi veel eksamid, aga üldiselt on vaja veel korra seal kohal käia. Teoooriaeksami panin neljapäevaks peale sõidutundi. Praeguseks olen lahendanun teste ainult nii palju, kui üks füüsika tund jõudsin, mis tähendab, et tuleb ääretult huvitav kolmapäevaõhtu.

Nagu näha, sain ilma mingite mõteteta siia päris kena jutukese kokku. Sellest järeldan, et minu oskused pole veel kuhugi kadunud. Vastupidi - nad ainult arenevad. Kui ma vaatan oma esimesi postitusi, siis tuleb naeru pärast pisar silma, aga praegused peaksid juba lugejale pisara silma ajama, et autor saaks kenasti teie üle naerda. Ja selle mõtteteraga lõpetan tänase romaani.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar