reede, 11. november 2011

11.11.11.11.11.11......Close Enough.


Ja täna on see ajalooline päev, mis sisaldab rekordarvul ühtesid viimase saja aasta jooksul(siis oli tegelt 1 üks rohkem). Pildi kellast sain lausa 11ndal sekundil ja ma sain selle ausõna esimesel katsel, et polnud vajadust kella tagasi keerata... Need ühed jõudsid minu juurde informaatika tunnis, kus ma seekord oma tabelit ei jõudnud isegi alustada. Olin liialt ametis oma Minecrafti mapi kaitsmisega, et pöörata mujale tähelepanu. Ühel hetkel avastasin oma kaustast umbes 2000 uut faili, mida ma päris kindlasti sinna ise ei paigaldanud. Ja neid tekkis aina juurde. Egas midagi, saatsin kõik need failid edasi klassivennale, kellel neid on ilmselt rohkem vaja kui mul.

Täna on JALGPALL!!!! Et iga viimne kui eestlane peaks olema teleka ette liimitud. Seega, kui tänaval kedagi näete, teadke, et see pole eestlane, mis jätab ainsaks teiseks võimaluseks venelase, seega minge kohe kallale. Ise on plaan vaadata seda Big Benist, et tõotab tulla huvitav elamus. Positiivne on see, et seal pole ilmselt iirlasi, sest kui Eesti peaks kaotama, ei jää ma kaassüüdlaseks mõrvas. 
Sõber oli Eesti võidus nii kindel, et juhul kui me kaotame, võima ma ta koera ära süüa. Seega loodan, et me võidame, sest minu arusaam hotdogist on vähe erinev omas mahlas röstitud taksist. 

Väike pilt veel, kus qutid söövad pitsat, hoolimata sellest, et enamus on juba lõpetanud.

Homme on plaan siia kirjutada kõigest, mis mul täna meelest läks ja uskuge mind, seda on palju. Ma täpselt ei tea mis, aga olen päääris kindel, et seda on palju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar