laupäev, 12. november 2011

WTF Kassai !?


Nagu ütleb pealkiri, pole ka mina enamuste Kassai otsustega rahul. Täpsemalt ja pikemalt ilmselt pole väga mõtet seletada, kuna olen üsnagi kindel, et kõik nägid seda eilset mängu. Peab kahjuks tõdema, et ega me midagi selle tulemuse osas ette võtta ei saa, seega ainus asi mida me saame teha on suur ja mahlane kättemaks. Peaksime panema Viktori needma seda päeva(seda eilset päeva), mil ta võttis vastu selliseid erakordselt "erapooletuid" otsuseid. Ta ei meeldinud mulle juba alates hetkest, mil ma nägin, et kõik kolm kohtunikku olid pärist samast kohast(ei mäleta täpselt aga vbla oli Ungari?). Ja ega ma siis rohkem midagi selle mängu kohta ei oskagi öelda. Kõik kuri on juba ära öeldud.

Aga nüüd räägin edasi mängu vaatamisest. Toimus see siis pubis Big Ben, kuhu ma juhuslikult varem oma jalga tõstnud polnud. Koht oli kena ja ilus, seinal pilt härra Churchillist. Seltskond oli samuti suurepärane, et üldisel ainus asi mille üle ma kurta saan, on kohtunik.

Ja nüüd jutustan teile loo, kuidas minu õde soovib saada juuksuriks.Tegelikult ma sellest väga ei jutusta, küll aga jutustan sellest, mis juhtus tema kolmanda meeskatseisikuga(minuga). Lubasin tal siis lõpuks mulle mingi soeng teha ja tema valik langes juuksetatoole. Mina oleksin alguseks näiteks lihtsalt lõikust proovinud, aga saab ka teisiti. Ma ei lasnud tal mulle soengut varem teha, kuna minu arvamus on see, et see, kui ta ÕPIB juuksuriks, ei tee teda veel juuksuriks. Sama asi on see, et kui mina õpin füüsikat, ei ole ma veel Reemann. 
Ei kui ma nüüd aus olen, olen ma tulemusega üsnagi rahul. Ei oodanud päris sellist tulemust, aga ma olen rahul ja mulle täitsa meeldib. Kui oleks asi vastupidi, peaksin hakkama nüüd kiiresti juukseid tagasi kasvatama enne, kui ma ennast laiemale avalikkusele näitan.

Väike pilt ka, mis on seekord tehtud fotokaga, mis tähendab, et kvaliteet on märgatavalt parem. Pilt ei anna küll päris kõike nii kenasti edasi, aga vähemalt saab aru, millega on tegemist.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar