teisipäev, 22. november 2011

DFTBA

Uskuge mind, sellel pealkirjal on tähendus. Need pole mingid suvalised tähed, mis mulle pähe kargasid, aga selleni ma jõuan..

Tänane kirjutamise kihk tulenes sellest, et minu suure 18nda sünnipäevani on jäänud veel ainult 1 kuu. Nagu ainult 30 päeva(tänast mitte arvestades). Tuleb veel ära teha need lapselikud teod, mida ma kuu aja pärast enam teha ei saa. Aus olla, siis selliseid pähe ei torka, sest need tavalised nagu mendile alakana vahele jääda jms on juba tehtud. Lotopiletit ja erinevaid lapsepileteid saab ju ka edasipidi osta jne...
Pigem tuleb asju mida saab teha juurde. Peas juba keerlevad erinevad tegevused, mis hõlmavad ka poest legaalset alko ostmist. Siiani on alati olnud väikene rist, et küsitakse dokki. Alati seda ei juhtu, aga kui juhtub, peab ruttu luuletama kokku loo, kuidas rahakott jäi autosse, aga raha on püksitaskus olemas jne...
Seega ootan suure õhinaga seda uut etappi minu elus.

Mõtlesin, et mainin ära ka selle, et see on minu 99-sas postitus, mis tähendab, et järgmine on sajas. Siis plaanin ma kirjutada veidi lähemalt blogimisest, minu arvamusest sellest, miks ma sellega tegelen jms. Praegu veel täpsemaid ideid pole, aga kui olukord nõuab, küll siis tulevad.

Ja need tänased kätekõverdused... Neid ma tegin 52. Ma pole elusees neid nii palju teinud, aga samas viimati tegin neid ka eelmina aasta, kui olid need samuti hinde peale(siis tegin 30tk). Tundub, et see suur jõmmiskäimine tasub ennast viimaks ära.

Lisan ka väikese hääletuse, et kui kellelgi on ideid, et mida ma peaksin enne 18 saamist tegema, siis andke teada!

DFTBA, 
Don't Forget To Be Awesome !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar