esmaspäev, 21. november 2011

Hummmmmid AAARRRRGGGHHH !

Ja jälle alustan mõtisklusega, et minu suur entusiasm blogimise osas on tiba vähenenud. Ma küll plaanin seda jätkata, aga ei suuda ennast piisavalt kokku võtta, et vanas tempos edasi lasta. Olid ajad, mil ma ootasin suure rõõmuga aega, mil ma saan jälle siia mõned read kirja panna, aga nüüd on see muutunud juba rohkem kohustuseks. Tagasiside minu blogi kohta on olnud siiani enamuses positiivne ja seega et taha ma oma fännidele(nimetan neid fännideks parema sõna puudumisel) pettumust valmistada.

Mainin ära selle, et tänane hokivõistlus läks kergelt aiataha. Kaotasime juba esimese mängu. Kaotasime ta küll napilt ja suure pinge all, aga kaotus on kaotus. Meil olid omad võimalused ja neil olid omad, aga lõpuks (10nda penaltiga) õnnestus neil skoorida(erinevalt meis). Seega peame tunnistama 10nda klassi hummide paremust, mis on raske, kuna tegemist on (meie jaoks) väikeste lastega ja lisaks veel hummid...pfff..

Raamat, mille ma soetasin, läheneb lõpule kogu oma 850-leheküljelises hiilguses ja pean tunnistama, et tegu on ääretult põneva lugemisega. Kirjanik on teinud tubli töö. Raamatuga jõuan lõpule vast homme. Jõuaksin juba täna, aga pole seda viitsimist, seega jääb see homsesse.

Homme ootavad mind koolis ees kõtekõverdused. Pole neist just eriti vaimustuses, aga ega ma neid ei karda ka. Et saada viit, on vaja teha 34, mis ei tohiks raskusi tekitada. See-eest viie+ jaoks on vaja pigistada edast 48 pumpa välja, mis võib isegi mulle kergelt üle jõu käia. Siiski loodame parimat, sest järjekordne 5 viiks minu keskmise hinde alla....

Eesti keeles sain kirjandi tubli 4 punktiga(hinne oli (neli punktiga, mis on nagu väikese miinusega). Selle üle olen võrdlemisi uhke arvestades seda, et viit keegi ei saanud. Sellise kirjandi moodi asja, kus oli vaja vastata küsimustele jms sain 25-st punktis 24, mis oli klassis ka parim tulemus(kuigi ma polnud ainus, kes sellise punktisumma sai). See näitab, et ükskõik, mida mult küsitakse, olen ma alati suuteline vastama. Seda isegi siis, kui mul pole teemast õrna aimugi. Ja kooli teema on nüüd ammendatud.

Täna tuli jälle selline vähem humoorikas kirjatükk, aga ma tõesti proovin ennast parandada ja jõuda tasemele, milleni ma küündisin varem.
Lisan ka selle, et see "naljakas" blogi, millest ma siin viimasel ajal rääkinud olen, on nüüd kinni pandud. Ma kahtlustan, et see on kuidagi seotud minuga, aga ega kindel ei saa olla. Loodan aga, et see kutt jätkab oma asjaga, sest sellisel hallil ajal oleks meil kõigil(vähemalt haritud inimestel) vaja midagi, mille üle naerda.

1 kommentaar:

  1. Ma jätsin ka talle ühe süütu kõlaga kommentaari... kahju, et kinni pani selle koha. Ma pole pikka aega sellist grammarnoobgasmi saanud.

    VastaKustuta