laupäev, 5. november 2011

V

Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Alustan siis oma juttu mainides, et täna on 5-s november. Üldiselt oleks mul suht savi, mis päeval ma kirjutan, aga ega siis iaga päev pole viies november. 
Ülevalolev väike luuletus(õigemini osa luuluetusest) on pärit filmist V for Vendetta(vähemalt minu jaoks on ta sealt pärit. Tegelikkuses ilmselt siiski mitte.). Film, mida ma igaks juhuks eile sõbraga vaatasin. Pole seda jama vaja, et ma sellest päevast õigesti aru ei saa. Igatahes, 5 nov on päev, mil aastal 1605 üritas Guy Fawkes Inglismaal parlamendihoonet hävitada. Midagi sellest, et hoone on sümbol ja selle sümboli hävitamine vabastab rahva jne.
Minu point on see, et see on sitaks epic film ja ma soovitan seda kõigile. Mitte ainult neile, kellele meeldib action jms, vaid ma soovitan seda ka kõigile teistele.

9GAG tegi ka sellele päevale palju reklaami, ärgitades kõiki 9gaggereid kandma sel päeval halli särki. Kindlasti on inimesi, kes seda ka teevad ja ma ise teeksin ka, aga mul pole seda võimalust. Minu vabandus on selline, et kuigi minu riidekapis on ainult üks hall särk on see ostetud mulle minu vanaema poolt Ameerikast. Seega, nagu te juba arvasite, pole see päris minu mõõdus. Imimesed Ameerikas on harjunud vähe teiste mõõtudega, seega sealne M suurus ulatub minu nabani ja samas mahutab ta vajadusel kolm mind. Ameeriklased on lühikesed ja paksud. Seda tõestab ka see, et särgi suurus on "M", mis näitab, et selline ongi meie keskmine ameeriklane. Aga aitab nendest...mul läks sõna meelest.....Stereotüüpidest....

Igatahes nüüd minu tegemistest(jah nüüd läheb jutt igavaks). Hommikul olin sunnitud vara ärkama, et jõuda enne hokit ära käia ARKis. Seekord läks minu rolleri arveslevõtmine edukalt. Tegin papsiga ostu müügi lepingu, et asi saaks seekord minu nimele. Nüüd on mul õigus teha sellega, mida süda lustib. Tõenäoliselt läheb see siiski kevadel müüki, et saaksin täiendusi oma autofondi.
Edasi oli siis hoki(nagu ma juba enne mainisin), mis oli väsitav nagu ikka. Sain uue kollektsiooni sikikaid , mis on üsnagi kenasti terve keha peale laiali jaotatud, et saab öelda, et igalt poolt on valus. Leevenduseks saime peale trenni kooki(minu arvates oli tegemist tordiga, aga kuna kõik ütlesid kook, jääme praeguseks selle juurde). Kook tuli meie tänaselt sünnipäevalapselt ja oli väga maitsev(kook oli maitsev, mitte sünnipäevalaps). Siiski olime sunnitud seda sööma näppudevahelt hoolimata sellest, et sama hästi võisid proovida süüa sõrmedega suppi, aga asi maitses nagu mingi hästi maitsev asi(minu kujutlusvõime jättis mind siinkohal üksi).
Ja kui keegi on sünnipäevalapsega sina-peal, erinevalt minust, võiksite teda minu poolt tänada.

Täna lendame jälle mingi kambaga kinno vaatama filmi In Time, kus mängib härra Timberlake. Ei tea ja praegu eriti ei huvita ka, millest film räägib, aga kui on viitsimist siis pärast nägemist kirjutan. Igatahes, kui on inimesi, kes sooviksid meiega ühineda, siis teadke, et te ei saa.... Piletid on juba pmst välja müüdud.

Homme tõotab tulla eriti action-filled päev, millest ma kirjutan siis, kui ma ta üle elan(juhul kui ma elan).  
Häid pühi kõigile mu lugejatele ! Ja, kallid lugejad, soovige seda ka kõigile minu mitte-lugejatele.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar