kolmapäev, 2. november 2011

URRR !!!

Lõpuks siis võtsin ennast kokku ja kutsusin selle küsitleja endale külla. Algul lubas tulla nii 10 minuti jooksul, aga kuna ma olin alles sööma asumas, lükkasin ma seda kohtumist edasi tunni võrra. 
Nüüd on igatahes see katsumus seljataga. Egas ta midagi huvitavat ei küsinudki. Uuris palju ma tööd teinud olen ja mis ma tööl teinud olen. Pärast pidin arvutis mingeid ülesandeid lahendama. Ülesanded olid nii kerged, et isegi minu vanaema oleks saanud nende lahendamisega hakkama. Ja see juba ütleb midagi, sest mu vanaema oskab suuri vaevu arvuti sisse lülitada. Just hiljuti sain õhtul talt kõne, kus ta küsis nõu, et mis ta tegema peab, kui tal tuli kiri ette, et Brauseril on uued küpsised saadaval. Soovitasin tal küpsiste kõrvale teed teha ja vahepeal OK-i vajutada vms.
Igatahes küsitluse preemiaks sain Tehnikamaailma 6 kuu tellimuse. Oli valida 35 erineva ajalehe/-kirja vahel, kaasaarvatud 2 kuu tellimus Postimeest vene keeles.

Eile jõmmis nägin(Kevin nägi ka) oma silmaga, kuidas mingi jäme vend tegi 250kg-se kangiga küki. Tegi ainult ühe küki, aga mulle meeldis tema ettevalmistus selleks katsumuseks.
Algul kõndis vähe ringi saalis(ilmselt kogus julgust) ja kui arvas, et on piisavalt powerit, otsis oma kotist nuuskpiirituse(ma vähemalt arvan, et see oli nuuskpiiritus), mida ta seal õhinal kohe nuusutama hakkas. Ilmselt see piiritus mõjus, sest härra hakkas peaaegu koheselt urisema.Seisis seal minu ja Kevini kõrval täitsa üksi ja muudkui urises. Siis pingutas viimase valju mürina saatel oma vööd ja kõndis kangini. Seal läks tal ka natukene aega, et purakas endas kokku koguda ja siis asus asja kallale. Sõber(tema sõber) tegi tast pilti ka, et oleks ikka tõestus(oleks see kang minu õlul olnud, oleks ma ka pilti teinud) ja asi lõppes sellega, et kõik lahkusid kangist väga rahulolevatena.

Mõtlesin, et järgmisena kirjutan siia midagi näiteks tulnukatest. Tundub selline huvitav teema, millest on lihtne mingisugust huumorit välja lüpsta, seega tundub see teema minu jaoks perfect. Siiski, see peab veel vähe ootama, sest ma praegu lihtsalt ei viitsi sellega tegeleda, seega peate oma päevase huumorilaksu mujalt kätte saama.

Avastasin ka selle, et minu teadmised eesti keelest ja selle õigekirjast jätavad ikka kõvasti soovida. Pole ligi aasta aega ühtegi viga tekstist ostinud ja neid parandanud ja võin kindlalt öelda, et see oli time well spent. Siiski nüüd, kui ma tean, et minu jutus on tõenäoliselt sitaks vigu sees, vabandan juba ette ära, kui kellelgi peaks tekkima raskusi minu mõistmisega.

Ja kui keegi teab, kuidas jätta tüdruk maha nii, et tüdruk teeks ise suhtele lõpu, aga ei hakkaks sind läbinisti jälestama(või lihtsalt vihkama), siis andke teada. Eelistaks, et tüdruk pärast lahkuminekut lausa sõbraks jääks.
Selgituseks, et see pole vajalik mulle, vaid sõbrale. Ükskõik kas usud või mitte.

Kui sa oled selle blogi püsikülastaja, oled sa minu silmis juba sammu võrra lähemal taevasse jõudmisele.

ploomk.blogspot.com peatoimetaja
Kristen.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar