pühapäev, 1. jaanuar 2012

2012

Ja ongi käes see aasta, mil teoreetiliselt maailm lõppeb. Minu arvates see polegi nii kole väljavaade. Olen oma elus saavutanud kõik, mida vajalikuks pean. Nüüd on jäänud oodata veel ainult surma. Oleks võrdlemisi masendav surra üksi, aga kui koos minuga hukkub ka terve maailm, siis võib see olla täitsa lõbus üritus. Minu silmis on see isegi parem variant, et hukkuvad kõik, mitte ainult mina. Sest proovige ette kujutada maailma, kus mind ei oleks. Ilmselt te ei tahaks sellisel viisil enam edasi eksisteerida. Seega, kui minna, siis minna kõik koos.

Aastavahetus ei möödunud eriti rahulikult. Kohtusin paljude inimestega, keda polnud ammu näinud jms. Tänan kõiki, kes soovisid head uut ja soovin omakorda seda ka teile. Õhtu jooksul olid küll erinevad mõtted, et millest ma kindlasti pean siia kirjutama, aga praegu sellele mõeldes ma väga ei tahagi oma kogemusi siin jagada. Olge teie omade mälestustega rahul ja jätke palun minu omad rahule. Sest osad neis on minu jaoks võrdlemisi valusad. Näiteks see, kus mul kõndides teksa minu vasaku jala reie sisekülge hõõrus. See pole mälestus, mida ma väga sooviksin, et mulle meelde tuletatakse.

See, et ma otsustan siin oma aastavahetusest mitte kirjutada võib tunduda mõnele sama ebaviisakas, kui ilma mõjuva põhjuseta ema lillepeenrasse oksendamine, aga andke andeks, sest ma tõesti ei tea täpselt miks ma ei pane siia kõike kirja, mis mulle eile (mitte kõige adekvaatsemas olekus) erakordselt head ja vaimukad ideed tundusid. 

Vähemalt ma ei vajanud transporti oma voodisse ja astusin täitsa omal jalal koduuksest sisse(umbes kell 11). Seekord vähemalt ei olnud vanemad pahased, et ma kaua magasin(ärkasin alles vb kell 17). Oleks tegemist olnud mõne muu päevaga aastas, oleks mind ilmselt elusast peast keedetud, nülitud ja lõpuks risti löödud, aga täna pääsesin lihtsalt mõmisemisega küsimuse peale, et kas mul on väga paha olla.

Igatahes ma siinkohal soovin kõigile head ja edukat uut aastat ja loodan tõesti, et see tuleb parem kui eelmine.
Respect.
Tükk aega olen ka plaaninud kirjutada siia hobustest, sest mul on nendega seoses tekkinud palju häid mõtteid, aga eks see peab praegu vähe edasi lükkuma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar