neljapäev, 12. jaanuar 2012

Vabastatud

Alustan sellega, et ütlen Paras teile!  
Käisin lõpuks ARKis ja täitsa vastu ootusi sain teooriaeksami homseks. Oli valida kella 9:15 ja 10:15 vahel, seega valisin ma loomulikult selle kella 10se variandi, et oleks ikka kindel, et ma peale seda ei peaks kooli tagasi pöörduma. Lisaks lubab see mul ka kauem magada. Vot see ongi see "Paras". Te olete isegi nõmedad ja nüüd peate minema homme kooli teadmisega, et mina magan. Ja kui te ei jõua enam silmi lahti hoida, ärkan mina (loodetavasti)täielikult puhanuna oma voodis, olles valmis sooritama eksamit. Andke mulle andeks, kui ma ei suuda endas äratada kaastunnet, sest mina olen see õppeaasta vähe puudunud ja vaadanud, kuidas klassikaaslased vahelduva eduga ennast kooli veavad. Nüüd on minu kord puududa ilma näilise põhjuseta ja kui kellelgi on sellega probleem, siis palun hoidke oma suu kinni!
Ma arvan, et see tuleb üsnagi lihtne, sest kokku 30-st küsimusest võib valesti vastata 5.  See on ju tervelt 1/6 või, nagu minu kodus öeldakse, 16.66666%. See tähendab, et mul tuleks nagu saada võrdlemisi kergel tööl üks tubli 4+. Ei tundu väga raske, aga alati on võimalus, et ma feilin. Siiski, ma arvan, et seda ei juhtu, sest see test on disainitud nii, et isegi 123-aastased inimesed saaksid küsimustest aru ja oskaksid neile vastata muu variandiga, kui järjekordse looga "kui mina veel noor olin...." . Igatahes, pöidlad pihku ja loodame kõige paremat.

Selgus, et ma pean ka sooritama pimedasõidu, mille teooriaks ma sain aja homseks. Tegemist on E-õppega, mis lubab mul selle sooritada vabalt valitud ajal ja oma kodu mugavustes. Selleks, et seda sooritada, tuli mul läbi helistada mitmeid autokoole, kuni leidsin lõpuks Selge, mis mind avasüli vastu võttis (kõigepealt uurides, kas nad saavad mind õpetada, kui ma olen muidu teises autokoolis kirjas).

Mõtlesin, et lisan siia ka oma vana autokooli iseloomustuse/kirjelduse. Pidin sarnase lehe ka peale sõidueksamit ära täitma, aga ei saanud seal päris ausalt ja vabalt vastata, sest sekretär hingas mulle kuklasse ja ma ei soovinud väga ebaviisakas olla.
Igatahes, 
Riiamäe autokool on autokool, mida ma ei soovitaks isegi oma vaenlasele. See on võrdlemisi väike korter, kuhu on paigutatud tilluke klassiruum. Seal oli suvel ääretult palav ja oli väga raske loengus mitte magama jääda. Kokkuvõttes ei saanud ma seal teoorias 26 tunniga mitte teragi targemaks ja pidin autokooli eksamiks õppimist alustama üsnagi nullist.
Kui teooria osa oli kehva, siis seda ei anna võrreldagi praktilise osaga. Alustan kõige hullemast ja ütlen kohe, et sõiduaegu oli seal peaaegu võimatu saada. Oma ühe tunni saamikseks pidid selle tunni ligi 3 aastat ette ära broneerima. Seega venis see õpe väga pikaks. Asja ei teinud ka paremaks see, et nad on avatud kuni kella 16ni, mis tähendas, et kooli kõrvalt sain ma sõitma minna ainult neljapäeviti (vahel näpistasin seda aega ka vene keele tunnist ja sõitsin kolmapäeval).  Mina oleksin saanud käia ka reedeti, aga siis on nad ainult kella 14ni lahti, mis välistas ka selle variandi. See probleem tuleneb sellest, et seal autokoolis töötab ainult 2 õpetajat, kelle märkmikud on praeguseks juba ilmselt märtsini sõiduaegu täis. See on ka põhjus, miks ma võtsin pimedasõidu teises autokoolis. Ma lihtsalt soovin oma lube kätte saada enne, kui mu juuksed halliks muutuvad.
Auto(Toyota Corolla) oli seal ka viisakalt öeldes "saan". Autol polnud absoluutselt võimsust ollagi ja selleks, et kasvõi rida vahetada, pidin ma rooliratast pöörama umbes 6 ringi. Sidur töötas seal vahelduva eduga ja oli isegi korra remondis(mis tähendas, et ma pidin sõitma asendusautoga, milleks oli Nissan Sunny, mis oli veel hullem..), aga see seda viga ei likvideerinud. Samas võis olla ka auto vähene võimsus tingitud sellest, et minu sõiduõpetaja kaalus umbes sama palju kui keskmist kasvu mõrtsukvaal(ja nägi oma suure vuntsiga selline välja ka). Kindel on igatahes see, et kui tema oli autos, oli autol lubatud kandevõime kindlasti ületatud.

Iseenesest mõistetavatel põhjustel ma päris täpselt seda juttu sinna paberile ei kirjutanud. Loodan, et saan enda käed sellest kohast varsti puhtaks pesta ja et ma ei pea sinna enam kunagi tagasi siirduma.

Aga soovige mulle edu ja jumala eest, ärge minge Riiamäe autokooli !

2 kommentaari:

  1. Kui sina olid teooriaeksamit tegemas, sai Siim Salsa pähkleid üksi nosida :)

    VastaKustuta
  2. Mul käis see ääretult kurb mõte peast läbi... Korduvalt

    VastaKustuta