pühapäev, 15. jaanuar 2012

Pasapirukas

Nädalalõpp oli sisustatud suuresti lubadele lähemale jõudmisega. Reedesel ARKi teooriaeksamil skoorisin 30st punktist vapustavad 30. Ja seda veel vaimustava ajaga - natukene üle 7 minuti, mis tähendas, et ma sain olla esimene inimene, kes saalist lahkus :)
Veel sooritasin reedel pimedasõidu. Online teooria oli nii kerge, et seal pole midagi mainidagi. Sõiduaega pakuti mulle esialgu 24ndaks, aga küsimusele, et kas varem saab, anti mulle number, mille omanik tegi mulle selle sõidu sama päeva õhtul ära. Käisin taga korra kuskil Luunia kandis, kust korjasn peale tema poja vms, kelle transportisin annelinna. Kuna me otsisime seda õiget maja sealt labürendist oma 15min, siis ei jäänudki väga muuks aega ja ma sain lihtsalt selle sõidu sooritatud.
Täna käisin ja tegelesin libedasõiduga. Hommikul oli teooria, milles küsiti palju autode ja füüsikaga seotud küsimusi. See oli hea, sest peale minu oli kursusel veel ainult 3 tüdrukut ja on teadlaste poolt tõestatud, et tüdrukud ei tea midagi autodest ega füüsikast. Seega sain ma seal hiilata ja vaadata, kuidas teised mind jõllitasid sellise WTF-pilguga.
Sõiduosa oli minu arvates kogu autokooli kõige lõbusam osa. Oli väga põnev sõita seal jää ja lume peal ja testida, et kuidas auto pidurid tõõtavad erinevatel kiirustel. Veel oli vaja jäärajal erinevate kiiruste juures takistustest ümber põigata. Kuni umbes 45 km/h suutsin auto oma kontrolli all hoida, aga üle selle käis see juba üle minu võimete ja ma sattusin kontrollimatusse pöörlemisse, mis oli samuti väga huvitav ja nauditav. Sõiduõpetaja oli suurepärane ja ei kurtnud kordagi, kui ma seal vähe ülemeelikum olin kui linnatänavatel.
Siiski, jälle üks Riiamäe autokooli viga.... Kuna ma tegin selle libedasõidu OÜ Autosõidus ja neil pole Riiamäe autokooliga mingit lepet, tuleb seal neil mingi jube jama. Homme pidi olema Autosõidu bossidel kogunemine, kus nad pidid lahendama ka minu küsimuse ja mulle selle tulemusest teada andma. Halvimal juhul tuleb mind üle kanda teise autokooli, kus ma pean uuesti sooritama teooria ja sõidueksami - variant, mis pole mulle väga südamelähedane. Aga no eks näeb.

Homme ootab mind ees teater klassiga. Ma ei te mida ja kuhu me vaatama lähme, aga ega see polegi oluline. Loeb see, et me lähme klassiga koos (kooli ajast) reisile. Loodan, et meie vestlused bussis on sama segadusttekitavad kui eelmine kord, kus me arutasime ajas rändamist ja elu mõtet jms

See osa nädalavahetusest, mis ei möödunud autos oli täis laulu ja kitarrimängu. Ei ole ka selles osas midagi kurta(peale minu kohutava laluhääle, mis promilli suurenedes üha paranes - seda näitasid ka tulemused). 

Seega võib öelda, et tegemist oli väga kena nv-ga ja tuleb loota, et järgmine on vähemalt sama produktiivne.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar