teisipäev, 24. jaanuar 2012

Ükskord me võidame niikuinii...

Ja võitsimegi.
Võitsime vist oma esimese saalihoki mängu, mis on osa suuremast võistlusest. Mäng oli üsnagi pingeline, aga võib vist julgelt öelda, et suurema osa mängust me siiski domineerisime. Tüdrukute mäng toimus põhiliselt vastaste väljakupoolel ja samamoodi ka meie oma. See tasuski lõpuks ära - nii tüdrukud kui meie lõime ühe värava. Selle värava, mis meid juhtima viis lõin siiski mina ja võib vist öelda, et ma olin endaga täitsa rahul. Selline adrenaliinilaks oli, et peale löömist tuli kohe tahtmine minna ja seinast üks wallflip visata. Siiski suutsin ma ennast veenda, et kuna ma seda varem pole teinud, siis ilmselt oleks see tähendanud minu mängu lõppu... igaveseks..
Põhiline ongi see, et me ei saanud lastelt(10ndikelt) pähe. Neile tuleb juba varakult õpetada, et neil pole mõtet vanematele vastu hakata. Lõpuks nad lihtsalt annavad alla ja teevad kõik vaguralt kaasa, mis me käseme.

Mainin ära ka selle, et olen nüüd näinud ka Paranormal Activity 3ndat osa. Kui esimene osa oli üks jubedamaid asju, mis ma näinud olen, siis see-eest teine osa oli puhtalt naljakas. Polnud lihtsalt võimalik seda vaadata ilma naermata. Samas vb tegi esimese osa tsipa hirmsamaks ka fakt, et ma pidin peale seda filmi öösel/pimedas tükk maad üksi koju jalutama. Sellises olukorras tundub, et iga väiksemgi krõbin tähendab mu surma. 
Kolmas osa oli jubeduselt minu arvates üsnagi okei, aga mitte just lausa hirmuäratav. Tõsi, olid mõned kohad, mis tekitasid judinaid, aga muidu ei olnud midagi väga hirmsat.
Hakkasin ka seda mõtlema, et miks just nendes jubedates filmides on alati väike mustapealine tüdruk. Kas võib tegemist olla faktiga, et väikesed tüdrukud ongi hirmsad? Või on asi lihtsalt minus... Igatahes kui ma kuskil pimedas peaksin nägema mõnda umbes 6-10 aastast tumedajuukselist tüdrukut, siis mina pööran jalamaid ümber ja lahkun sealt nii kiiresti, kui jalad võtavad. Isegi siis, kui ta paluks minu abi, kahtlustaksin ma seal mingit tumedate jõudude poolt seatud lõksu ja ei jääks appi.
Loodan, et ma pole ainus inimene, kes nii mõtleb, sest tunduks muidu kuidagi kahtlane, et mina üksi kardan väikseid tüdrukuid.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar