kolmapäev, 8. juuni 2011

Elektrilne kärbse(sääse) piits.

Soetasime ka endale sellise asja. Kesse tark oli, kes rääkis, et see ei tohiks inimesele väga viga teha?!?! Kui mina igatahes seda proovisin enda peal(ei suutnud leida ühtegi lendurit majas), oli küll saadud elektrilöök päris korralik. Kõrvetas raisk mu sõrme ära. Siiski, sain kogemuse võrra rikkamaks. ÄRA TOPI OMA SÕRME KUHUGI, KUST ON KINDEL, ET SAAD SURAKA!

Homme ootab ees väikene klassireis kuhugi. Ma ütlen kuhugi, kuna ma ei kujuta ette kus meie sihtkoha asub(ma kaotasin informatiivse lehekese ka ära).

Spreisin akna välisküle sääsetõrjega üle, et saaksin akent lahti hoida. Siis avastasin, et kõik hapnik, mis sealt aknast tuleb, haiseb selle sodi järele ja ma olin sunnitud akna sulgema.

Ostsin homseks ligi meetrise juustusaia(natukene liialdan), mille pidin mitut eri moodi kokku keerama/rullima/voltima, et see rolleri kasti ära mahuks.

Käisin ka täna batuudis(sorri, et sind kaasa ei kutsunud) ja nikastasin enda kale ära(jälle). Nüüd ma enam vasakule vaadata ei saa. Muidu saan hakkama, kuna ma teen suht kõike parema käega ja pean seega paremale vaatama, aga linnas liigeldes, pean küll lihtsalt arvama, kas auto tuleb v mitte.

Leidsin oma öölaulupeo lauliku üles ja üritan seda põrnitsedes ideid ammutada, et oleks midagi veel öelda, aga siiamaani vaatab see laulik mulle sama tühja pilguga otsa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar