esmaspäev, 13. juuni 2011

Kõndides vihmaga kõrgepingeliinide all.

Pealkiri tuleb minu tänassest trenniskäigust. Ei tea kas nende liinide all on ohutu kõndida, aga väikene judin oli küll sees(ma kahtlen kas see oli külmast). Seal Arena kandis sadas ikka tiba rohkem kui mul kodu juures.

Seega käisin trennis bussiga mitte oma kaherattalise sõbraga. Bussis oli ka mingi selline "huvitavam" kutt. Ise nii orienteeruvalt 30-aastane ja valis siis terve tee, kui mina bussis olin, endale telefonile helinat. Nagu terve buss kajas tema nokia tunsidest. Igatahes ta kuula igat helis nii 10 sekki ja siis proovis järgmist. Ja ei rahvas ei vaadanud teda eriti imelikult...

Sain täna hinded kätte. See periood oli võrdlemisi kesine. KÕIK hinded olid 4-d(+/- mingi märk), peale kehalise, mis on nagu ikka 5. Muidu sain kaugushüppe 4+ , see oli mul see aasta kehalises juba teine 4. Pean ennast ikka kokku võtma.

Pildid lisan selle postituse kohale. Lõpuks rahvas sai hoo sisse ja lasi kõik need netti üles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar