teisipäev, 21. juuni 2011

Läksin kalale

Eile sõitsin jälle tiba rattaga ja algasid ka filmivõtted suvise editi jaoks. Sain 8 potensiaalset klippi. Kui jälle Tartus siis vast jätkab sellega. Tegin ka tiba kirvetööd kirvega, mis oleks olnud suur isegi Kalevipojale...

Öösel ma igatahes siis stardin, et praegu peaksid olema asjad pakitud(ei ole veel) jne. Käisin ostsin söögikraami reisile ja turul kardulat soetades, tulis see vihm. Tuli nagu välk(vihm) selgest taevast ja kastis mind märjaks. Eriti kuna ma pidin läbi terve turu jalutama suur kartulikott seljas.

Nüüd olen igatahes kodus. Mõtlesin, et panen siia ühe väikese klipikese ka eilsest shootist üles, aga ma tõesti ei viitsi sellega tegeleda.

Vb täna õhtul kirjutan siia midagi, aga siis ei ole siia lisa kuu lõpuni oodata. Eks rahvas peab siis oma meelt mujal lahutama. Kui tagasi siis kirjutan siia kõigest(nii palju kui ma viitsin, et ei ole mõtet ootusi väga kõrgeks ajada).

Da svidanja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar