pühapäev, 19. juuni 2011

Pöörane Ploom!

Kunagi tegin pildi ka kui oli vaja raamatukogust allkiri saada. Järjekord oli meeletu!!! Järgmine aasta ma seda viga ei tee, et jätaksin asjad(tolle asja) nii viimasele hetkele.
Nüüd saan suure uhkusega siis selle pildi siia üles riputada:



Nagu ma eilses kirjutises mainisin, oli eile ääretult tulus rattasõit. Selle tulemusena on täna jälle kõik mõeldavad(ja mõned mis nii mõeldavad pole) valusad. NT selg ja kael...

Täna pmst hoidsin oma venda suurema osa päevakesest ja nii see aeg lendas. btw vend sai eile 8-kuuseks.

Sõber käis kannus ja jällegi leidis sealt mind juba ootamas:


2 kommentaari:

  1. Ma ei jätnud raamatute tagastamist viimasele minutile, vaid viisin ettenägelikult kõik peale koorinoodi ära - ja pidin viimasel päeval selle ikka ära viima. Olin raamatukogus (sees, mitte väljas) sabas juba 9:00 ja raamatukoguhoidja tuli kuskil poole 10 paiku. Vedas, raiks.

    VastaKustuta
  2. Mul olid KÕIK raamatud viidud, aga siis sain teada, et pean mingi allkirja talt saama. Raisk*

    VastaKustuta