pühapäev, 5. juuni 2011

Põlenud...

...on mu selg. Selle postituse kirjutamise ajal olen väsinud, söömata, magamata ja mul on peavalu.

Igatahes käisin nädalavahetusel elvas. Seal oli mingi Verevi ranna avamispidu vms.


Bussijaamas(Tartu poolses otsas) oli mingi magav kutt, kelle tegevus(või hais) häiris kaaskodanikke. Tuli Tasku turvamees, vaatas, raputas pead ja läks abiväge tooma. Natukene hiljem siis jõudis kohale G4S auto, kust väljusid kaks mundris kutti. Üks läks magaja juurde, ja otsustas, et kõige õigem viis teda äratada oleks talle jalaga panna. Mõeldud, tehtud. Igatahes see unine härra oli üsnagi vintske sell ja ei teinud väljagi. Lõpuks siiski hakkas vaikselt liigutama ja kui mu buss lõpuks kohale jõudis oli kutt juba istukil.


Mingid kutid jalutasid ette, ja rikkusid pildi ära, mida ma märkasin alles õhtul, kui päike enam mu telefoni ekraani ei soojendanud.

Muidu sai seal Elva kandis kõvasti jalkat taotud ja sellest ma sain ka oma päevituse, mis nii jubedalt valutab. Veel võin lisada, et need kuradi loomad(ma räägin nendest, kes lendavad ja hammustavad) ajavad mind ikka äärmiselt marru juba. Iga rakukene minus soovib, et nad poleks kunagi koorunud seal põrgupõhjas või kust iganes nad tulid.

Käisin trennis ka ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar