neljapäev, 16. juuni 2011

Mõtlesin, et kriban siia ka midagi kuna pole paar päeva aega saanud.

Täna läks rattal sprokil üks hammas keskelt pooleks(nagu vajus kahte lehte. wtf?). Ei tea kuidas ma selle suutsin saavutada. Ega midagi, soetasin sõbralt soodsalt uue sproki, mille jaoks sain raha ärides teisele sõbrale oma vanad säärekaitsmed. Üldiselt oli päev võrdlemisi edukas. Eile tegin jõmmis ääretult võimsa selja ja triitsepsi trenni. Kuna ma nüüd umbes kuu aega ei saa seal käia(pole aega lihtsalt). Täna erinevad lihased valutavad jubedalt.

Homme on idee minna maale ja seal mingit aeda eemaldada. Aed ise on orienteeruvalt 30cm mulla sees + seal on need aiapostid, mis on ka ilmselt ~300m sügavusele maetud ja ma pean neid sealt labidaga kõigepealt eraldama mullast ja siis välja tirima, mis tõenäoliselt murrab minu selja.

Ootan geo eksamitulemusi.

Nahk koorub õlgadelt ja turjalt liigse UV-kiirguse tõttu.

Vahepeal oli uus lemmik laul Eminemi ja mingi nigga laul Fast Lane, aga hiljuti(eile) avastasin sellise artisti nagu Flipsyde, kelle laul Train on lihtsalt üle mõõistuse hea. Veel naudin lugu Someday, aga Train on siiski hoopis teisest liigast(või kui oleks kastisüsteem, siis hoopis teisest kastist).

Täna mul pilte lisada ei ole, sest ma pole midagi pildistanud vahepeal.

Nüüd hakkan ma vaatama seda 2011 Punamütsikese filmi(Red Riding Hood). Vaatan seda kuna tal tuli dvdrip välja ja KÕIK teised HUVITAVAD filmid on mul juba vaadatud.

Päeva märksõnaks võin lugeda "Hobused".

2 kommentaari:

  1. Red Riding Hood on juba DVD peal ammu väljas :) Üllatav, et isegi mina olen sinust ennem seda näinud.

    VastaKustuta
  2. ma ei olnud selle filmiga nii kursis...

    VastaKustuta