laupäev, 11. juuni 2011

Trip to the West.

oli klassireis Läänemaale. Reis oli igati tore, sai nalja ja muud kino. Bussisõit jättis siiski kõvasti soovida(mugavuse, mitte seltskonna poolest). Toolide vahed oli ntx ei olnud mõeldud üle 6-aastastele ja olevustele, kellel eksisteerivad jalad. Konditsioneer oli ka veidi kesine - puhus kergelt jahedamat õhku orienteeruvalt kuni 10cm kaugusele. Aga pole viga, sest üks ots oli sõites ainult ligi kolm pool tundi.

Vaatamisväärsused olid TÄPSELT samad, mis eelmine aasta lõpureisil. Ööbimiskoht oli siiski erinev. Viibisime kuskil mõisas, kus oli ka vist mingite (vaimsete)probleemidega laste keskus.

Nonde kohalikega tegime seal jalkat. Kõik mängisid, nagu oleks see elu-surma peale(või oli asi selles, et tüdrukud vaatasid).

Õhtu oli ka selline tore. Pokkeris jäin see kord 1€-ga negatiivi, aga pole viga. Õhtul avastasime, et keegi oli meie toa võtme rotti lasnud(siiamaani ei tea kesse oli). Leiutasime siis uksele uue luku, kuhjates ukseava ette 4-st toolist ja lauast koosneva barrikaadi. Probleem tekkis alles siis, kui tekkis vajadus külastada kemmergut. Tuba, milles ööbisin oli mõeldud 6-le inimesele(suurim majas).

Mingi kella 3-4 ajal hakkasid inimesed ära kustuma ja pidu pmst lõppes(keegi oleks pidanud mingid kõlarid ka kaasa vedama!!!). Sääski polnud nii palju kui ma kartsin. See-eest, otsustasid need elajad mind rünnata une pealt. Seega puhtalt enesekaitseks üritasin vältida und. Siiski lõpuks tegime Siimuga sellise triki, et piserdasime oma(enda ja mitte üksteise) kehad BROS-iga üle(sääsetõrje, mis vist isegi tõrjus sääski, erinevalt OFF-ist). Igatahes, see lasi rahus magama jääda(lõpuks...).

Teine päev möödus pmst Haapsalus, kus tegelikult peale nende suure lossi midagi vaadata ei ole. Siiski, näidati meile igasugust sodi ligi 4 tundi. Siis väike ranna trip ja algas pikk ja kannatusterohke(jällegi mugavuste poolest) tagasisõit.

Ootan, et rahvas lükkaks pildid netti üles, et saaksin oma rõõmu ja seiklusi ka siin jagada, aga seni peab piisama kirjeldustest.