laupäev, 18. juuni 2011

Olen enda üle uhke!

ja seda selle pärast, et täna õnnestus rattasõit peaaegu täielikult. Trikid lihtsalt õnnestusid. Ei tea milles asi, aga sain ikka korraliku adrenaliini laksu kätte.

Käisin kinos Limitlessi vaatamas, mille pealkirja oli keegi täielik ajukääbus tõlkinud eesti keelde...(oot ma vaatan cinamoni kodulehelt järgi. Selline idiootsus ei jäänud meeldegi) "kõrvalnähud". Nagu wtf kuidas see on LIMITLESS ?! Selline suhtumine ajab mind ikka jube närvi ja üldsegi, kas on vaja filmide nimed eesti keelde tõlkida!??!?! Lastefilmid/animatsioonid küll aga muud....
btw film oli täitsa tore.

Veel üks hea uudis. SUCKER PUNCH-il on dvdrip väljas. Ja seda torrentz.net-i andmetel juba 2 päeva. Ma olen lohakaks muutunud, et seda varem ei märganud. Igatahes nüüd see tirib. Tänane õhtu on siis sisustatud. Ma käisin ka seda kinos vaatamas, kohe kui ta tuli, et ma juba tean mida oodata.

Juulis on plaan teha väikene 2011 BMX edit, või mitte nii väga väikene. Pikkus peaks tulema orienteeruvalt 1 laul(vb ka väiksed muud häälitsused sisse).

Lisan ka, et eelmisest postitusest sain head tagasisidet, mis näitab, et selline asi läheb kenasti rahvale peale.

Ma olen tiba pettunud, et minu kirjutised(tuntud ka kui eeposed) siin nii lühikesteks jäävad. Kui vaatan teiste blogisid, siis seal ikka märgatavalt pikemad jutud. Aga ma ei lase pead norgu, sest ma olen selles asjas alles algaja.

Lisan ka seda, et tulekul on reis 22-30(vb olen juba kirjutanud sellest. Ei mäleta...), reisi eesmärk on kala püüda. Seekordne üritus on väikelaevas, kus on ka ööbimine jms, mitte nagu eelmistel aastatel öö majakeses ja siis paadiga kuskile saarte vahele. Kalavarustust on soetatud ikka päris korralikult ja plaanin pildi erinevatest plastik kaladest, millel konksud ja muud kaadervärgid küljes, siia lähiajal üles lükata(lähiaeg= siis kui ma pildi teen ja on mida näidata).

Kirjutan seda praegu siin ainult ja ainult selle eesmärgiga, et kulutada aega, mil ma pean ootama, kui mu kullakallis filmike ära tirib. Praegu näitab, et 28min veel. Kohe täitub 30%. Aeg just ei lenda, arvestades seda, et ligi POOL TUNDI on vaja veel mingite mõttetute tegevustega sisustada. Juutuubis ma ka seda aktiivsete downloadide ajal kulutada ei saa. Shalalalalaaaaaa.

eemmm...
täna grillisin. Hea oli. 34%

Ma lähen otsin midagi süüa. Chiao!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar