neljapäev, 16. juuni 2011

Googeldasin ennast:

Selle tulemusel leidsin paar mulle endalegi huvipakkuvat küsimust:

Is Ploom for all ages?
ma arvan, et ma päris kõikidele vanusegruppidele ei ole sobilik. Nooremad lugejad võivad leida kasvõi siit samast blogist neile sovimatuid/häirivaid/neid kahjustavaid lugusid. Mõned vanemad lugejad võivad siit leida vihjeid asjadele, millest on parem mitte rääkida. Lisandub veel see, et kõik vanusegrupid ei ole MULLE sobivad. Arvan, et ma olen parim 15-18 aastastele noortele.

Is Ploom a good way to quit smoking cigarettes?
Ma usun, et vastus sellele küsimusele on kindel jah. Seda selle pärast, et ma ise ei suitseta ja laidan sellega tegelevaid indiviide. Seega on minu kindel arvamus, et minu läheduses viibimine on hea võimalus suitsetamist maha jätta. Jutt käib muidugi praegu ainult suitsetamisest. Teiste mõnuainete puhul ma ei pruugi olla nii efekiivne.

Is Ploom "safe"?
ummm... Ma olen "ohutum" kui mõni teine ja vähem "ohutum" kui mõni kolmas. Aga üldiselt sõltub kõik olukorrast.

I can't get my Ploom to start? What am I doing wrong?
Ilmselt on tegu vale suhtumisega. Mõnul juhul võib olla ka probleemiks veidi kesine suhtlemisoskus.... või on asi välimuses(mitte minu vaid sinu!).

How do I turn my Ploom off?
Vastuse sellele küsimusele leidsin netist:
Turn your model off by pressing the "off" button at the end of the device.

Loodan, et see postitus oli teie jaoks ääretult informatiivne ja et see vastas küsimustele, mis teil võisid olla minu kohta tekkinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar