esmaspäev, 23. mai 2011

Käisin just rattaga sõitmas....

ja pole vaja muretseda ma ei kukkunud. vnoh kukkusin, aga mitte nii tõsiselt, et midagi katki oleks.

Geograafia eksam läheneb ja idee õppimiseks ei soovi mu peast lahkuda. Eks näeb kas ja kuidas seda ravida saab.

Hetkel mängin magnetitega. Panin ka cv keskusesse töökuulutuse. Kui keegi pakub 17-aastasele noormehele suveks tööd Tartu piirkonnas, siis palun andke teada. Tööd ei pea jätkuma terveks suveks. Kui mingit pakkumist ei laeku, hakkan maal mingit paati remontima, et see sis maha ärida kellelegi.

Ilm oli täna vahelduva pilvisusega väikese äikesetormiga(vähemalt müristas, kui tunnis Pakistani mainiti). Peaaegu läksin täna skeiti(esimest korda sel hooajal), aga suutsin ennast veenda, et ma tõesti olen väsinud ja ei viitsi. Nüüd käin pesus ja vaatan Game of Thrones 6 osa ära. Loodan, et hooajas pole ainult 6 osa(nagu The Walking Deadis). Muidu ma olen tiba pettunud, aga eks näeb, kas järgmine nädal tuleb uus osa välja või mitte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar