pühapäev, 15. mai 2011

Little things that Piss me off!

ummmm... Fast five oli tore. Aegajalt olid seal üllatavalt head killud. Story oli ka hea, aga mingit racingut oleks võinud tiba rohkem olla(ikkagi Fast and Furious). Dwayne johnson(the Rock) oli ka seal päris huvitav. Kutil biitseps jäme nagu tammepuu ja kaklse vin dieseliga, kes muidu ka üsnagi turske kutt aga "kivi" kõrval oli ikka päris poisike.

Tänane päev möödus pmst magades. ja ma lugesin Hamleti ka enam-vähem läbi. Ei olnud huvitav ja ei taha seda enam näha ka. Lõppes nagu sheikspiiri teos ikka - kõik peategelased said surma. vähemalt romeo ja julia lõppes nii. teisi teoseid ma ei tea.

Mõtlesin, et kirjutan siia mingi hea teema täna ja siis pikalt ja laialt arutlen selle üle. Teemaks valisin bin ladeni surma, kuna ma magasin õige hetke maha, peans eda siin praegu tagant järele tegema.

Hommiku, kui seda kuulsin, tundus see üsnagi sürreaalne. Ma ei hakka teile valetama, aga sis ma emaga high five'sin ja sõin kausitäie mannaputru õunamoosiga(maasikamoos oli otsas). Siis oli paar päeva pikk arutel erinevatel sellega seotud teemadel, näiteks kas on normaalne emaga high five'da teise inimolendi surma puhul?

Räägitakse, et ameeriklased pidid üritama osamat elusalt kinni võtta, aga ilmselgelt nad ebaõnnestusid selles. Rünnakus hukkus 5 inimest, 4 olid terroristid ja üks oli naine keda terrod kasutasid inim kilbina?! nagu wtf?!(see on nagu kohutav "wtf").

Vabandan, et ei ole nii osav, et siinkohal rääkida mõrva moraalsest küljest(lihtsalt isiklikud kogemused puuduvad).

Enda arvamusest niipalju, et ma tean, et ma ei tohiks olla õnnelik teise inimese surma puhul, aga see ei muuda fakti, et ma olen. Vb see tähendab, et ma olen natukene tõbras, aga c'mon osama oli ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar