esmaspäev, 16. mai 2011

Zewa Softis...

on hea roheline mentooliga tatilapp.

Makaronid on maitsavad.

Mul on eesti keele valemitega vene keele vihik laual.

ja mõned pesemata nõud.

Tegelt koristan tuba ja plaanin neist kohe lahti saada. Toa koristamisel on kindel eesmärk ja mitte ainult see, et ema mul une pealt kõri läbi ei lõikaks ;)

Matemaatika tegin ära niipalju kui oskasin, et siis mitte väga palju. Tirisin Game of Thrones 5nda osa, panin mälupulgale ka, et klassivennale homme anda.

Vene keele jutt on juba ammu(eile) valmis ja nüüd plaanin selle korra(või paar) läbi lugeda.

Kirjandi ma sain 3. Suht kehva(vaadate vaid kuis mu mõte lendab) pmst stiilivigade pärast. misiganes need ka poleks.

trennis ma eile ega täna ei käinud. ei tea mis mul viga on. Homme pean kindlasti minema, muidu kaob se rütm ära.

ja nüüd liigun arvutist eemale ja lõpetan koristamise. Raisk*(if you know what I mean)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar