neljapäev, 26. mai 2011

Koraan ja Piibel....

... on raamatud.

Igatahes on mul homme geograafia proovieksam. Plaanid õppida olid suured, aga pean mainima, et enda silmis kukkusin selles läbi. Siiski, kulutasin terve tunni, nikerdades mingit mägede/jõgede jms kaarti, mida, nagu selgus, vaja ilmselt ei lähe.

Siiski oli see tunnike üsnagi produktiivne. Sain need ise enam-vähem selgeks.

Homme ka keemias töö. Pean vähemalt 3 saama siis saan perioodi 4 kokku. Keemias on küll väikene areng toimunud. Tammes oli üsnagi puhas 5, tulin treffi, oli vaevu 3-.

Vaba aega pole väga olnud, aga kui tekib, kasutan selle ära ;) selles süüdistan lähenevat geo eksamit, mida ma nii intensiivselt PLAANIN õppida, et muuks aega ei jää. Siiski, siiamaani on mu õpik jäänud puutumatuks.

Füsa praxi sain 4. See oli meeldiv üllatus, kuna see hinne tuleb aasta lõpus nii, et vahepeal mingit tagasisidet/hindeid pole. Muidugi Reemann hindab ka kasutades Jõudu ja kõhutunnet.

Tuli ka meelde, kui pühapäeval(ma vähemalt arvan, et oli pühapäev) jõmmis oli mingi uus kutt. Sellin tore umbes 50-aastane noormees. Kutti oli üsnagi huvitav jälgida, kuna ta alatasa plaksutas ja tegi erinevaid häälitsusi, mis meenutasid hirmsas agoonias (lend)oravat.

Aga võtke kõik teadmiseks, et nädalavahetus on tulemas ja kui tahate mind kuhugi kutsuda, siis palun. Ärge jumala pärast tehke seda! muidu on kohe kiusatus...

KÕIK

ahjaa, ma sõin just õuna ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar