laupäev, 28. mai 2011

Kodujuust...

....mitte, et see nagu teemasse läheks, aga see on lihtsalt pealkiri.

Igatahes täna töötasin maal auto kallal. Vahetasin filterid, õli jams.Lõpputlemus nägi välja umbes selline:

Pärast käisin ka see hooaeg esimest korda skeidis(ärge muretsega, ma ei kukkunud. Või vähemalt ei kukkunud nii, et arme jääks. Sinikaid ikka jääb...). Oli tore üle pika aja sinna toredasse kohta tagasi minna. Tänane sõit oli kuidagi kesine, midagi nagu väga ei õnnestunud.

Praegu valmistun Jalkat vaatama. 21 minutit mänguni :) olen manu poolt. Kui ei meeldi, siis jätke enda teada. Ostsin poest erinevaid suupisteid ka, et mäng nagu meeldivam oleks.

Aga ma arvan, et tänaseks aitab blogimisest.

Ahjaa, ma sain just praegu esimest korda täna tõeliselt ISUTDA.(nagu praegu, tänase päeva jooksul, mitte nagu minu elu jooksul. <- lihtsalt torkas pähe. Jalad on ka tänulikud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar