kolmapäev, 11. mai 2011

On the Road again.

Nii, pmst sain oma ratta jupid kätte. Käisin maal ja kruvisin need külge ka. pool tundi mässasin sellega, et vana draiverit lahti saada. haamriga ei saanud, torutangidega ka ei saanud, lõpuks siis kruutsangide ja toore jõu koosmõjul sain selle lahti.

Käisin kohe proovisõidul ka. Vasak käsi küünarnukist randmeni valus. Ei tea ja ei tahagi teada kuidas see juhtus.

Keemia töö sain 4. nagu wtf ma polgi keemias oma peaga sellist hinnet saanud :D olen rahul.

Väike fakt: Olen täna 4 korda dussi all käinud. Mul katusega "s" ei tööta. ausõna.

Ostsin üle pika aja ka krõpsu. Maitsev oli.

Täna siin jutt nagu ei lippa, peab kohe punnima, et siia mõned read kirja saada.

Kirjutasin ka kirjandi täna. Teemat ja juttu ei mäleta mingu huinjaa oli. näed, juttu ei tule rohkem lihtsalt.

Kuuli viskasin 9.50m kuul oli 5kg ja pean mainima et ise ma rahul pole. 5-piir oli 8m aga 5+ oli 10, seega pean järgmine nädal vb uuesti proovima.


Ja btw mul on praegu toas sääsk, et ma olen tiba tige. 20min juba üritan seda pininat vaigistada. Raisk!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar