laupäev, 21. mai 2011

Ummmmm...

Nii. Ma olen natukene pettunud meie kullakallis Jeesukeses. Pidi ta ju tulema ja maailmale otsa peale tegema pmst, aga mina igatahes kella 6-st maavärinat ei tundnud, seega olen sunnitud järeldama, et ta kas on jäänud nõrgaks, või lihtsalt ei viitsinud tulla.

Ei mõnes mõttes on tore, et maailm alles on, aga siiski. Ennustaja pani juba teist korda kuupäevaga puusse(kahju hakkab kutist). Nagu öeldakse, kolm on kohtu seadus, et järgmine kord vb näkkab ka tal.

Igatahes käisin kinos Karbimere Piraate vaatamas(3D) ja pean tõdema, et film oli awesome, aga midagi jäi nagu vajaka.

Praegu söön kodujuustu, mille karbil oli säilivusajaks märgitud 2105 ja mõlgutan mõtteid, mis oli, on, oleks olnud ja tuleb.

Mõtlen, et võtta sõna sulgpallist, aga mõtteid on nii palju, et ma ei saaks sellega täna ühelepoole. Idee tuli ajakirja "Tennis" kaanelt, kus artikkel, kuidas saada olümpiale. Kui keegi meelde selle tuletab siis kirjutan sellest järgmine kord pikemalt.

2 kommentaari: