teisipäev, 18. oktoober 2011

Arvestatav.

Ja ongi käes see suur ja kuri arvestustenädal. Ta on tegelikult juba vaikselt neljapäevast(minu jaoks) saadik kestnud. Ja peab mainima, et so far, so good, mis tähendab, et mata läks võrdlemisi hästi(kui võrrelda seda näiteks oma jala otsast saagimisega), aga ma üllatasin isegi ennast oma ajalooliste teadmistega.
Ajaloo sain ma nimelt 5-, mis näitab, et minu teadmised ajaloost on peaaegu kõikehõlmavad. Õppinud ma eriti polnud, aga see ei tähenda, et ma läksin arvestama täiesti ilma ettevalmistuseta. Minu hiilgav plaan oli see, et ilmun arvestusele relvastatuna mingi küpsisepakiga ja peab mainima, et see minu arvates töötas väga kenasti.
Ljubofile ma siiski ilmselt küpsist ei vii - ta peaks rõõmustama, kui ma arvestusele kurikaga ei ilmu(ma pole seda veel välistanud), aga ilmselt ma piirdun mingi plakatiga. Samas võib teha ka suure plakati, mida annab rulli keerata jne... Aga liigume edasi.

Ma kuulsin, et inimestele(tüdrukutele, kes olgem ausad on loodud ju mehe küljeluust, mehele abiliseks) ei meeldi, et ma kirjutan siia liiga palju jõusaalist... Nagu wtf?! Minu arvates on see ju üsnagi selge, miks ma sellest siia kirjutan. Nimelt, see on teema, mida ma valdan päris hästi ja seega saan siin näidata oma teadmisi and stuff. Kõik jutt ei peagi kõigile arusaadav olema. Ma näiteks ei saa päris tihti isegi aur, mida ja millest ma siia kirjutan... Aga kas see mind takistab?
Point on see, et kui ei meeldi, ära loe! Aga enne kui lõpetad lugemise, soovita seda ka sõbrale, äkki talle meeldib, sest lugejaid pole kunagi liiga palju.

Lisan ka selle, et täna hommikul(nagu minu jaoks ikka päris hommikul kohe) avastasin, et minu blogi on vaadatud 3 korda(muidugi praeguseks on see arv juba tõusnud). Nagu kas te pole aru saanud, et minu keskmine kirjutamise aeg on umbes kell 20:00(ise ükskord vaatasin, et see on kontrollitud fakt). Pole mõtet seda lehte hommikuti lugeda, sest mina ei viitsi sinna hommikul midagi kirjutada. Isegi siis, kui mul on kohutavalt palju vaba aega, ei sisusta ma oma hommikut Bloggeris, vaid pigem magan vms. Igatahes, minu mõte on see, et teil pole mõtet oma vaba aega minu blogis hommikuti sisustada, sest siis pole siia midagi uut oodata.

Liigume nüüd edasi homse kirjanduse arvestuse juurde. Praegu pole ma veel midagi vaadanud, aga õhtuks on oodata minu teadmistele selles vallas lisa. Olen küll lugenud läbi kõik raamatud(ise ka imestan), aga nagu rahvasuu räägib, on mul üldiselt vaja teadmisi Faustist, millest ma sain aru peaaegu sama hästi, kui ma saan kreeka keelest(mis tähendab, et ma ei mõistnud sealt "M"-igi). Seega otsustasin, et pean lisaks lugema kokkuvõtte, millest polnud samuti abi. Seega puurin ma täna veel vähe konspekti ja loodan, et sealt saan vastused oma(õpetaja) küsimustele.

Kirjutan ka sellest, et pühapäeval käisin klassivenna juures pannkooki söömas.... Tundub imelik, aga tõde on see, et eks ta oli kah vähe imelik. Siiski lisan, et peale klassivenna, oli seal ka 5-7 tüdrukut(sõltuvalt sellest, kui täpne mu mälu on). Igatahes koogid olid maitsvad ja seltskond kena, seega võib öelda, et üritus oli kordaläinud ja loodan, et see ka kunagi kordub.

Täna puutusin Lõunaka ees kokku mõne liikmega bändist Defrage. Tulid uiskudel minu juurde ja küsisid, kas on minutike aega. Vastasin, et on. Kutt hakkas väga kiiresti(kui ma ütlen "väga kiiresti", siis ma ka mõtlen väga kiiresti, sest mina sain aru umbes igast kolmandast sõnast) seletama, kus nad on soojendusesinejad olnud ja mis asjadel osalenud jne. Igatahes lõpus ta pakkus oma plaati osta, millest ma keeldusin, aga sõber mitte. Tema oli tark ja soetas albumi 10€-ga. Kodus kuulasin neilt ühe laulu ja siis hakkasin kahetsema, et ise seda albumit ei ostnud. Imo on kutid väga andekad ja nende muusika on lausa muusika mu kõrvadele., seega kui keegi tuleb teile kuskil parklas Defrage plaati müüma, siis palun, olge targemad kui mina ja ostke see plaat ära. Loodan vaid seda, et sõber laseb mul enda omast koopia teha.
Lisan ka nende laulu lingi. Loodan, et nad ei pahanda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar