teisipäev, 4. oktoober 2011

My c0ck is much bigger than yours...

Ja nüüd asja juurde.

Autokooli igavam osa on nüüd möödas. Pimedasõit läheb vast lihtsalt kirja mõni päev, kui tänavavalgustus ei põle vms. Aga üldiselt on mul veel 14 tundi sõitu jäänud. Peaks varsti mõne testi ka ära lahendama ja autokooli teooria arvestuse ära tegema.

Täna pean lõpetama Fausti lugemise. Mina isiklikult arvan, et märgatavalt huvitavam oleks näiteks vaadata värvi kuivamist või proovida oma juuksekarvu kokku lugeda vms. Minu raamatus on umbes 600-700 lehte mingit luuletust ja ma pean sellest tera üle 200 lk läbi lugema. See on umbes sama tore, kui proovida ise endal jalga amputeerida(mulle ei meeldi).
Seega otsustasin, et on palju otstarbekam oma aega kulutada kirjutamisele, kui jura see on, kui seda tegelikult lugeda. Ja peab tunnistama, et siiamaani olen täitsa rahul.

Järgmise sõidutunni panin alles järgmiseks neljapäevaks kella 13:15, mis tähendab, et ma olen sunnitud puuduma suuremast osast vene keele tunnist. Ise arvan, et investeerides aja sinna, pole see päris nii maha visatud, kui proovides Ljuboviga mõistlikku juttu rääkida.

Panin ka 58GB Top Geari tirima. Hooajad 1-12. Praeguseks olen ära vaadanud neist täpselt 3 osa, aga eks see nende läbi vaatamine ongi selline projekt pikemaks ajaks. Algus on seal kohati ikka päääris jura, aga eks nende paremate hetkede nimel tasub see end ära.

Mingil ajal võiks teha siia blogisse veel mingi lisa tabi, kuhu kirjutaksin nsma mõtteid jms. Siis ei peaks kõike juttu siia segamini laskma. Aga praegu on mul ainult mõtteid, millest kirjutada, aga seda, kuidas ja mida neist kirjutada ma veel ei tea. Võiks kirjutada tulnukatest, kujutlusvõimest, lauakommetest, filmidest ja veel kõigest muust, mis aga pähe torkaks.
Praegu aga peab see natukene ootama, sest ma hetkel tõesti ei viitsi sellega tegeleda.



(To Roland III)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar