esmaspäev, 24. oktoober 2011

Solaarium

Pole siia juba nädal aega(minu nädal kestab 6 päeva) sõnagi kirjutanud. Ja seda mitte selle pärast, et mul polnud meeles, aga mul on olnud ääretult kiired ajad. Nüüd aga on need ajad möödas ja saab taas asuda oma rahulikuma elustiili juurde(mitte, et see rahulikum just rahulik oleks, aga ta on rahulikum).

Räägin siis kronoloogilises(loogilises) järjekorras, alustades sündmustega arvestustest. Kõige enam meeldisid mulle need arvestused, mis said kiiresti läbi(nad meeldisid mulle alles siis, kui nad olid juba läbi, aga asi seegi). Hinded tulevad, mis nad tulevad, aga ega see polegi peamine. Öeldakse ju, et õpime, et saada  targaks, mitte hinnete pärast - ja oi kui räigelt meile valetatakse. Näiteks võin tuua kasvõi füüsika arvestuse, kus oli selgelt näha, et TERVE klass oli kodus hoolikalt "õppinud" ja kõigil oli kodus tehtud väikene "kordamisleht", mis töö ajal ei lahkunud kordagi laualt. Seega võin julgelt öelda, et suur osa inimesi(julgelt enamus) "õpib" hinnete pärast, mitte targaks saamise eesmärgil.
Vene keelest nii palju, et minu plakat oli AWESOME!!!(ema tegi) Siiski, idee tuli minult ja  minu põhiplaan oli teha plakat, mis on kõige suurem. Oma rühmas see igatahes oli suurim, hõivates lahtirullituna ligi kahe meetrise osa tahvlist(ja seinast). Oleksin teinud suurema, aga ei leidnud rohkem tapeeti, seega pidin leppima sellise pisikesega.
Muidu hinde sain 4. Ljubof otsustas siiski minu jutule panna 13-st 10 punkti, mis polnud päris aus, arvestades, et jutu tõlkis ära inimene, kes nagu vene keelt lausa mõistab ja, et ma lugesin suure osa oma vihikust maha(muidugi mitte avalikult vaid vihik oli ikka peidetud klassivenna lauale...).
Üldiselt võin arvestuste nädala kohta öelda seda, et selle kõige meeldivam osa on see, et ta on läbi.

Autokool, trennid jms sujuvad ikka vanaviisi, et ilmselt pole mõtet nendel seekord väga peatuda ja ma saan edasi liikuda märgatavalt huvitavamate(vähemalt minu jaoks) teemade juurde.


Ma käisin solaariumis. Käisin seal esimest korda elus ja mulle täitsa meeldis. Igaks juhuks tegin ka pildi, juhuks, kui leidub inimesi, kes mind ei usu(jah, sellised inimesed eksisteerivad). Igatahes pikutasin selles samas masinas, ja peab tõdema, et seal oli hea ja soe lebada. Minu ostetud 8 minutit said isegi natukene liiga ruttu täis. Siiski, pean mainima, et mind häiris seal puhuv tuuleke, mida mul polnud võimalik välja lülitada selle masina liialt väikeste mõõtmete tõttu. Iga kord, kui ma üritasin, lõin küünarnuki vastu lage või seina ära.
Lisan ka seda, et minu masin ei teinud minuga eriti koostööd. Läksin oma tuppa, võtsin riided seljast, heitsin sinna pikali, tõmbasin kaane kinni ja vajutades START nuppu, ei juhtunud absoluutselt mitte midagi. Seega vajutasin uuesti - ikka ei midagi. Seega tegin ainuvõimaliku otsuse ja klõpsisin kõik leitud nupud läbi. Masin ei ärganud ikka ellu. Seega otsustasin panna püksid jalga ja kutsuda spetsialist. Mõeldud, tehtud. Tore tädi tuli ja tegi oma arvutis paar klõpsu ja ütles, et nüüd peaks töötama. Läksin uuesti masinasse, vajutasin seda stardi nuppu jaaaa ikka ei midagi. Vajutasin uuesti ja seekord vähe intensiivsemalt ja seekord läksid masinal lambid põlema. Edasi läks asju juba nagu lepase reega(ma mõtlen, et kõik läks hästi).
Minu eelnevad kogemused solaariumiga olid saadud vaadates mingid Final Destinationi, kus kaks tütarlast oma kastides ära põlesid, seega võib vist öelda, et minu retk oli vähe edukam.


Sellel pildil on tegemist väikese üritusega sõbra juures. Õhtu oli nii mõneski mõttes üsnagi produktiivne. Pildil on näha(vasakult paremale) tavaline lauaarvuti koos oma 19 tollise monitoriga, üsnagi tutikas läpakas, kõigest paar päeva vana telekas(ei mäleta mitu tolli täpselt) ja xBox. Muidugi on seal ka nii mõndagi lisavarustust näiteks iPod touch, 2 Guitar Hero plastik kitarri, 2 xBoxi pulti, telekapult, laualamp ja palju muud. Muidu aga saab öelda, et üritus oli tore ja seda võiks korrata. 

Rääkides nüüd sellest Defrage bändist, võin(suure saladuskatte all) öelda, et ma sain ka endale nende plaadi. Nimelt, see sõber kes ostis "laenas" mulle seda ja ma lasin need laulud iTunesi endale, et ka mina saan nüüd nautida sellelt albumilt rohkem kui ühte lugu. And so far so good.

Kolmapäeval on plaan minna mingi rahvaga kinno, et kui on keegi huvitatud, siis võtke ühendust. Ühtlasi võiks ka keegi tulla lagedale mingi ideega, et mida me vaatama läheks. Praegu on kindel ainult see, et läheme. Kes need meie on, mida ja mis kell me vaadata plaanime on veel täielik müsteerium.

Ja nende sõnadega lõpetan selle pika ja väsitava postituse, et olge ikka vinged ja tšillid edasi ja kõik, kes minu sõnu loevad, nendele suur respekt.  Järgmist postitust ei pea ilmselt nii kaua ootama, aga ma igaks juhuks ei hakka midagi lubama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar