esmaspäev, 3. oktoober 2011

Süüdi.

Tunnen ennast praegu vägagi süüdlaslikult, kuna tekitasin (ilmselt siiski mitte püsivaid) kehavigastusi (minu silmis ->) süütule tütarlapsele.(tegemist pole vägistamisega) Tekitasin need suured ja rasked vigastused hokipalliga. Igatahes võin mainida veel, et mul on väga kahju, et nii juhtus jms bs.

Nüüd kui sellega on ühelpool, lasen tavalist liini edasi. Eeeemmm.. jne.
Homme näiteks VIIMANE autokooli teooria tund. Siis peaksin saama teooria eksami ära teha. See peaks olema üsnagi lihtne, et ma selle pärast eriti ei muretse. Sõitu tuleb mul veel 14 tundi teha(võimalusel käin 2 tundi korraga, siis saab nagu kiiremini läbi). Sõidueksami pärast ka väga ei muretse, sest sõidan nagu kaskdöör(nii ütles vähemalt mu sõiduõpetaja).

Õpetajate päevaks võeti raha meie klassifondist. See mulle ei meeldinud, kuna see tähendas, et ka mina toetan Ljubovile moosi ostmist. Minu plaan oli sellest 40-st sendist Ljubovi osa maha arvestada ja näidata sellega üles nagu disrespecti vms. Siiski saan nautida seda, et kolmapäeval on tunnid märgatavalt lühemad ja seega ka kindlasti palju huvitavamad. Ja neljapäeval vabsjee Tallinnasse teatrisse ja muuseumisse vaba õhku vaatama vms. Võib vist öelda, et ootan juba, et homne päev läbi saaks.

Tahaks veel kirjutada siia paljudest erinevatest asjadest, aga üks miinus selles, et blogi on avalik ongi see, et pean arvestama, et seda loevad ka inimesed, kelle kõrvadale(silmadele) see jutt pole mõeldud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar