reede, 7. oktoober 2011

Ideede nurgake.

Ja ongi käes hetk, mil ma üsnagi varsti(ilmselt lähima tunni jooksul) avan ideed nurgakese vms. Eilne klassireis oli ääretult inspireeriv, et mõtteid, millest kirjutada on isegi liiga palju.

Igatahes liigume edasi selles tabis, mis ei kuulu hulludele ideedele ja arvamustele.
Tallinnase läksin varustatuna mooni- ja kaneelirullide ja näkileivaga. Vaatasime mingeid talusid, mis olid toodud sinna Eestimaa erinevatest paikadest. Ei olnud väga paeluv. Kuna nimekiri, mis määras selle, kas sa lähed leiba tegema või vanaaegsesse koolitundi, läks liikvele alles bussis, olid leivateo kohad paberi minuni jõudes juba täis. Seega läksin kooli -.- Aga nagu selgus, polnudki asi nii hull, kui ma olin kartnud ja see värk möödus päris lõbusalt...

Siis oli linnaekskursioon, mis oli üsnagi tavaline. Erinevad kirikud and stuff... Teater oli täitsa vaadatav, kuigi häiris mind peaosatäitja hinge puudumine. Ja tema punased juuksed(Ginger)...

Bussireis tagasi oli miinu aju jaoks üks väistavamaid kogemusi ever. Pärast seda mul pea lihtsalt surises, nagu otseses mõttes. Oli tunda, kuidas info ajus liigub jne. Sellest kirjutan ma lähiajal täpsemalt seal nn "idee nurgas".

J nüüd pange kõik, kes käivad Kubi rühmas tähele, et peate mulle (soovitatavalt) esmaspäevaks 11€ tooma. Ei tea kas see õpikud ja tv-d või mingi muu kombinatsioon, igatahes saime kõik sõnumid, et mina korjan seda raha, seega hakake tooma!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar