laupäev, 1. oktoober 2011

Mõtlesin, et vaatan South Parki, aga otsustasin siis, et kirjutan siia instead.

Viimati kirjutasin kolmapäeval? Siis kui midagi kirjutada polnud. Nüüd on natukene rohkem juhtumisi, millest rääkida, aga ka seekord pole mingit suur põrutavat uudist.

Alustan tänasega, sest see nagu kõige värskemalt meeles. Ühtlasi ei suuda meenutada midagi, mida ma viimased ka päeva(tänast mitte arvestada) olen teinud.
Hommikul oli plaan minna kella 12-ks hokit mängima. Arvestasin juba sellega, et ma väga vara ärgata ei viitsi ja panin ettenägelikult äratuse kella 10:40-ks. Seda kella ma vist ei kuulnud, või ta otsustas mulle käru keerata ja mind kellast mitte teavitada. Igatahes, kui ma ärkasin, avastasin, et kell oli 11:40. Nagu terve tund hiljem, kui ma olin arvestanud. Sellegipoolest, ei lasnud ma pead norgu, kuigi polnud absoluutselt mingit võimalust jõuda kella 12-ks. Pakkisin kiiruga asjad ja vaatasin bussiaega. Selgus, et buss tuleb 3 minuti pärast. Tavalises tempos on mul tee peatuseni 6-7 minutit. Aga ma sookord läbisin selle jahmatava 2 ja poole minutiga :D ja jõudsin kenasti bussile. Seega jäin ma ainult 15minutit hiljaks, üllatades teisi, kes olid ilmselgelt lootnud, et ma seal oma nägu ei näita.
Muidu riietudes, avastasin, et ma olin kaasa võtnud ainult ühe tossu!! Nagu wtf? tavaliselt ma võtan nad kaasa või jätan üldse maha, aga seda, et ma ainult ühe kaasa võta, seda pole juhtunud.
Jube pikk lõik eksole?
Igatahes juhuts see, et ma mängisin välisjalanõudes, mis kindlasti takistasid mul mõnda väravat löömast vms.

Muidu oli hoki, mida mängisime 2 tundi(!!!!!!), väga väsitav. Siiski, ma nutisin seda täiel rinnal.
Pärast lendasin sõbraga kannu sööma, kus ma sain süüa hommikusööki(umbes pool neli).

Ja tiba peale seda käisin Keviniga jõmmis, kus väga midagi uut ja huvitavat polnud. Siiski tõmbas käed tuimaks ja kõik muu väsimusest...Mul sai mõte otsa ja ei suuda leida sobivat sõna sinna...

Igatahes, ma tahaksin siia veel midagi kirjutada ja mul isegi on mõtteid, aga ma praegu olen tõesti nii väsinud, et ma lihtsalt ei viitsi. Seega ma lõpetan selle kirjutise tänaseks ära.

Kõigile väga kurnavat ja jubedat elu soovides,
MINA.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar