reede, 14. oktoober 2011

Kala lendas keldris ribadeks.

Pffff....
Ma tõesti üritan siia midagi kirjutada, aga minu mõte on lihtsalt praegu nii aeglane, et jääb isegi kurvis pidurdavale teole alla...
Sina lugesid praegu ühe rea, aga minu jaoks on möödunud juba oma 5 minutit, seega proovi palun panna ennast minu olukorda, kus peab kirjutama absoluutselt mitte millestki, aga seda peab siiski tegema huvitavalt. Kui ma hakkaksin siin mingit random bs-i ajama, ei viitsiks seda isegi mu oma ema lugeda(ma loodan, et ta seda ka praegu ei loe, aga igatahes...).
Mulle ei meeldi see, kui keegi kirjutab blogi nii, nagu kirjutaks ta päevikut(see tähendab, et kirjutab lihtsalt sellet, mis päeval tegi jms. Kogu blogi mõte on(imo) teiste meelt lahutada ja võibolla ka teistele millegi kohta informatsiooni anda vms). Ja seega jõuan ma selleni, et mulle ei meeldi mu blogi, kuna ma olen viimasel ajal hakanud väga palju sellist mõttetut teksti siia panema. Kui ma kirjutan täpselt seda, mis ma eile vms tegin, siis ei ole teistel inimestel väga mõtet seda lugeda, sest olgem ausad, selline jutt on väga kuiv ja igav. Ma ei taha öelda, et mul elu oleks selline, aga kui ma kirjutaksin pmst nagu nimekirja, et mida ma täna tegin jms, siis see ei tunduks nii meelt lahutav.

Ja nüüd edasi liikudes... 
Alustan sellest, et mingi aeg tagasi(hakkab peale) käisin kinos. Film oli Real Steel, mis oli(nagu oodatud) täitsa huvitav vaadaata, aga muidu täielik jama. Ma ei taha öelda, et mulle see film ei meeldinud, aga see oligi(täpselt nagu minu blogi) põnev vaadata, aga absoluutselt mitte mingit sisu. Kinos oli meid 7-ne seltskond, seega mina olin sunnitud ostma TAVALSE pileti, mis oli 4.15€. Olek tulnud ka Andreas, oleks saanud osta 2 kambapiletit, mis oleks teinud minu pileti hinnaks 3.50€. Seega plaanin ma oma 65 senti Andreaselt sisse kasseerida.

Tänane hoki oli üsnagi tavaline. Mis tähendab, et ma sain keskmisest rohkem palliga(ja Brandoniga) pihta. Minu muidu kaunile kehale lisandusid ilusad pallimustriga sinikad(ma vähemalt usun, et nad sinna ilmusid, aga ma ei saa veel kindlalt öelda, sest ma pole kontrollinud). Gill(mingi osav vilistlane) ei olnud täna oma tavalisel tasemel, seega saime ka meie, lihtsurelikud vahel palli puutuda. Eneli oli võtnud kaasa oma kodustatud Hollandlase(kes ei ole kreeklane), kes oli ilmselt mingit hokit varem mänginud(aga mitte saalihokit). Nimi oli tal Nick, et tulge homme ka hokisse ja saage tuttavaks.
Tekitasin ka Brandonile raskeid kehavigastusi. Kutt jooksis seina ääres palliga ja ma sõitsin talle küle pealt sisse, jättes talle valiku, kas ta jääb seisma ja loovutab palli või osaleb laupkokkupõrkes postiga. Ta valis selle viimase, seega järgmisel hetkel nägin teda siruli maas lebamas. Ja pean mainima, et see tekitas kohe hea enesetunde :D Igatahes hakkas see mulle meeldima ja paar minutit hiljem jooksin ma talle uuesti otsa ja ta lõpetas jälle põrandal. Kolmandat korda ma enam seda üritanud, sest siis oleksid inimesed juba midagi kahtlustama hakanud.

Pärast siiski tegime Brandoniga ühe sõbraliku piljardi(mina kaotasin). Võiksin leida väga palju erinevaid veenvaid ja vähem veenvaid põhjuseid minu kaotusele, aga ma lihtsalt ei hakka sellega vaeva nägema ja ütlen, et täna pidin tunnistama tema paremust. See aga ei tähenda, et see ka järgmine kord nii oleks.

Pealkiri on seekord pühendusega ühele toredale neiule Tallinnast, kelle idee oli see "kala lendas keldris ribadeks". Isiklikult mulle tundub see natukene  imelik, aga eks see lause ütleb ka inimese kohta midagi. 
Lihtsalt lisan, et see polnud siin mitte mingis mõttes pahasti mõeldud(isegi, kui oli öeldud). 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar