pühapäev, 16. oktoober 2011

FIFA 11

Praegu kirjutan Kevini läpakast, seega on minu õigekiri üsnagi kesine. Lisaks olen kergelt ebaadekvaatses olekus, seega pole minu mõtted ilmset kõigile ja kõigele eriti arusaadavad. 





Kirjutan praegu, kuna pole veel sellises olekus blogisse mingit jälge maha jätnud. 
Alustan(ja tõenäoliselt ka lõpetan) sellest, et täna oli hoki. Ilmselt te teadsite ka sellest, sest ma eelmisel korral juba kirjutasin sellest. Peab mainima, et mulle ei meeldi see, mis ma siiani olen siia kirjutanud, seega palun, ärge mind ainult selle tekstri põhjal arvustage!

Põhiküsimus, mille üle täna inimesed pead vaevavad on see, kas FIFA 11 on parem Kevin, Matthias või Brandon. Kindlalt võin öelda, et mina see pole, seega jääb tsempioni otsustamine teiste kaela.
Lisan ka seda, et täna pokkeris mina kaotasin ja olen oma rahadega negatiivis. Mitte küll palju, aga asi on põhimõttes ja seega ma olen miinustes. Mäkis läks mul täna(kahe külastusega) nii kuus korda rohkem raha, kui pokkeriga.
Aga nüüd tagasi sinna FIFA poolele. Mina isiklikult arvan, et meie tsempion on Kevin, kellel on ka koduväljaku eelis ja kes on ka ainus, kes teab, kuidas mängida PS3 peal. Meie teised mängijad on siiani mänginud ainult arvutis. Seega on minu arvamus üsnagi kenasti põhjendatud.

Nüüd räägin sellest, et üks sõber oli täna kadunud. Mitmed inimesed võtsid minuga ühendust, otsides seda inimest, aga lõpuks asi lahenes iseenesest, kui see otsitav inimene ärkas üles ja leidis ennast kodust. Oma sõnade jõrgi tal polnud õrna aimugi, kuidas ta sinna sattus ja ka teised inimsed polnud tega eelmisest õhtust saadik näinud. Igatahes selgus, et ta telefon oli kadunud ja ta magas kodus. Seega võib öelda, et asi lõppes õnnelikult.

Pöördudes tagasi FIFA poole mainin ka selle ära, et Matthias lõi penalti mööda. Nagu WTF, kuidas saab selle mööda lüüa?!

Igatahes mina olen kokkuvõttes Matthiase poolt(kuna ta lubas avada ühe gini oma võidu puhul), aga ma siiski arvan, et Kevini võidulootused on kõige suuremad.

Praegu sai keegi kollase ja mul pole õrna ainugi, kesse oli(aus olla, siis ei huvita ka).

Nüüd on idee natukene sellist juttu ajada, mis ei nõua mult ainult nähtud asjada kirjeldamist, seega ma jätkan rääkimist meie bussiliikulse teemadel. 

Mina isiklikult olen üsnagi rahul meie praeguse bussisüsteemiga, aga tean inimesi, kes elavad kohtades, kuhu(või kust) ei saa bussiga mitte kuhugi. Üldiselt ma arvan, et see süsteem ei muutu ja kedagi(sealt bussifirmast) ei huvita, kas mõned üksikud inimesed saavad bussiga tööle vms.

Räägin ka seda, et täna hokis kohtusin Madli ja Madlega(ühega neist ma olin juba kohtunud, aga ei tea nime järgi kummaga) ja nagu alati, on uued tutvused väga meeldivad.

Minu tänase kirjutise eesmärk on tõestada, et ka üsnagi vintis peaga saab kirjutada mõistlikku juttu(ilmselt ma kukun selles suhtes läbi). Võin ka rääkida sellest, et minu parema käe keskmise sõrme tipu parem pool on liigse saalihoki tulemusena üsnagi õhukeseks kulunud. Lausa nii õhukeseks, et lausa valus on. Ja mitte ainult vaadata, aga ka proovides midagi kätte võtta.

Kuna mul praegu sai tõesti mõte otsa ja ma olen oma kirjutisega üsnagi rahul(oleks ma kainem, mulle absoluutselt ei meeldiks see, mida ma siia olen kirjutanud, aga positiivne on see, et praegu mind see absoluutselt ei huvita.) Mulle ka ei meeldi see, et Kevini klaviatuuril on sulud ühe võrra nihkes, seega kirjutan ma siia alati võrdusmärke jms, et kui neid leiate, süüdistage Kevinit.

Aga praegu kõigile igati kehva ja masendavat elu soovides,
MINA.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar